Χιλιάδες Ηρακλειώτες και μη εξυπηρετήθηκαν για ακόμα μια χρονιά στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Ηρακλείου Αττικής, όπως φανερώνουν τα απολογιστικά στοιχεία της υπηρεσίας για το 2017. Οι υποθέσεις που ανέλαβαν και διεκπεραίωσαν οι υπάλληλοι του ΚΕΠ κατά το περασμένο έτος ανέρχονται στις 14.757, διατηρώντας την απόδοση του Κέντρου σε υψηλότατα επίπεδα (στο συνοδευτικό γράφημα αποτυπώνονται οι δημοφιλέστερες συνδιαλλαγές).
Πέραν των «παραδοσιακών» υποθέσεων, στον κύκλο εργασιών του ΚΕΠ συμπεριλαμβάνονται, χωρίς να υπάρχουν επίσημα μετρήσιμα στοιχεία, οι λεγόμενες «εξωτερικές εφαρμογές» όπως η ψηφιακή υπογραφή, οι αιτήσεις για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης, ανανεώσεις και βεβαιώσεις κάρτας ανεργίας ΟΑΕΔ, μεταβολές ΑΚΜΑ, απογραφή στρατεύσιμων, ηλεκτρονικά παράβολα κ.α. Επιπλέον χορηγήθηκαν εκατοντάδες γνήσια υπογραφής, ακριβή αντίγραφα εγγράφων, σφραγίδα της Χάγης, ταυτοπροσωπίες ανηλίκων.
«Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους τους υπαλλήλους του ΚΕΠ του Δήμου μας οι οποίοι συμβάλλουν αποφασιστικά στο να διατηρούμε την εξυπηρέτηση του πολίτη σε υψηλά επίπεδα, στα επίπεδα που θέλουμε. Μολονότι προσπαθούμε και έχουμε αυξήσει την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση, παρατηρούμε ότι το ΚΕΠ ως γραφείο, ως σημείο προσωπικής επαφής με τον δημόσιο τομέα, παίζει τεράστιο ρόλο στην διευκόλυνση του πολίτη. Για αυτό σύντομα σκοπεύουμε να λειτουργήσουμε και δεύτερο ΚΕΠ στην πόλη μας, στην περιοχή του Παλαιού Ηρακλείου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε ακόμα ευκολότερα, ακόμα περισσότερους συμπολίτες μας», δηλώνει ο δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής, Νίκος Μπάμπαλος.
Θυμίζουμε, το ΚΕΠ του Δήμου Ηρακλείου Αττικής λειτουργεί στον 1ο όροφο του δημαρχείου της πόλης (Στ. Καραγιώργη 2 και Μαρίνου Αντύπα), καθημερινές από τις 8.00 – 20.00 και Σάββατο 8.00 – 14.00, με τηλέφωνο επικοινωνίας το 2132000285, ενώ διαθέτει δωρεάν ασύρματο δίκτυο για τους επισκέπτες σε αναμονή.