Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
Έχοντας υπ΄ όψιν:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 παρ. 1 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Φ.Ε.Κ. 87/2010 τ. Α΄), όπου το Δήμαρχο επικουρούν οι Αντιδήμαρχοι. Αντιδήμαρχοι είναι οι σύμβουλοι της πλειοψηφίας που ορίζει ο Δήμαρχος και στους οποίους μεταβιβάζει την άσκηση των αρμοδιοτήτων του.
2. Τις διατάξεις του άρθρου 59 παρ. 3 του ίδιου Νόμου, όπου ο αριθμός των Αντιδημάρχων στους Δήμους που δεν προέρχονται από συνένωση Ο.Τ.Α. ορίζεται ως εξής: σε Δήμους με πληθυσμό από σαράντα χιλιάδες έναν (40.001) κατοίκους έως εκατό χιλιάδες (100.000) έως πέντε (5) Αντιδήμαρχοι.
3. Την υπ΄ αριθμ. 15150/15.04.2014 Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/2010», όπως ισχύει.
4. Τις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 33 Ν. 4483/31-07-2017 (Φ.Ε.Κ. 107/2017 τ. Α΄), αναφορικά με την αντιμισθία Αντιδημάρχων.
5. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. (Αποφ. 11247 – Φ.Ε.Κ. 3465/28.12.2012 τ.Β΄) για το Δήμο Ηρακλείου Αττικής , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 49.642 κατοίκους. (Φ.Ε.Κ. 3465/ τ. Β΄/28.12.2012).
6. Τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου Ηρακλείου Αττικής (Φ.Ε.Κ. 793/04.04.2013 τ. Β΄).
7. Την τροποποίηση του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Ηρακλείου Αττικής (Φ.Ε.Κ.3595/12.10.2017 τ. Β΄).
8. Τις Υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου μας, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί μέχρι σήμερα
9. Την υπ΄ αριθμ. 724/28-02-2017 Απόφαση Δημάρχου Ηρακλείου Αττικής, σύμφωνα με την οποία ορίστηκαν οι Αντιδήμαρχοι για τα έτη 2017 – 2019.
10. Τις υπ΄ αριθμ. πρωτ. οικ.21552/20-10-2017, οικ.21553/20-10-2017, οικ.21554/20-10-2017, οικ.21555/20-10-2017 και οικ.21556/20-10-2017 αιτήσεις παραίτησης των ορισμένων Αντιδημάρχων.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
1. Ορίζει τους Αντιδημάρχους του Δήμου Ηρακλείου Αττικής, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή για τα έτη 2017 – 2019, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητές του, όπως παρακάτω:
Α. Ορίζει Αντιδήμαρχο Υποδομών και Τεχνικών Έργων το Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Μοσχονά Ηλία και του μεταβιβάζει καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α. Τεχνικών έργων και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Πολεοδομίας και Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα: του Τμήματος Έκδοσης Οικοδομικών Αδειών και Ελέγχου Κατασκευών, του Τμήματος Πολεοδομικών Εφαρμογών, του Τμήματος Κτιριακών Έργων και Έργων Κοινόχρηστων Χώρων, του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Αδειοδότησης Εγκαταστάσεων και του Τμήματος Υποδομών, Συγκοινωνιών και Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων.
β. Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου – Γραμματείας.
γ. Σχεδιασμός και εφαρμογή πολιτικών εξοικονόμησης ενέργειας και αξιοποίησης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.
δ. Εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λ.π. των παιδικών χαρών και των συναφών χώρων, που λειτουργούν στα όρια ευθύνης του Δήμου.
ε. Τέλεση Πολιτικών Γάμων.
Ο κ. Μοσχονάς Ηλίας ορίζεται Πρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
Β. Ορίζει Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Μέριμνας και Υγείας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Οικονομίδη Γεώργιο και του μεταβιβάζει καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α. Την εποπτεία του Αυτοτελούς Γραφείου Διοικητικής Βοήθειας.
β. Δημοσιοποίηση των δραστηριοτήτων, λειτουργιών του Δήμου και των Νομικών Προσώπων, καθώς και των αποφάσεων που λαμβάνονται από τα θεσμικά όργανα.
γ. Ενημέρωση πολιτών για τις δραστηριότητες, προγράμματα, υπηρεσίες που απευθύνονται προς αυτούς από το Δήμο και τα Νομικά Πρόσωπα.
δ. Εποπτεία Κοινωνικής Υπηρεσίας και Υπηρεσιών Υγείας – Πρόνοιας.
ε. Κοινωνική Αλληλεγγύη –Προστασία Ευπαθών Ομάδων.
στ. Σχεδιασμός Πολιτικής τελών και εισφορών για την ανακούφιση των ευπαθών, κοινωνικά και οικονομικά ομάδων.
ζ. Εθελοντισμός.
στ. Τέλεση Πολιτικών Γάμων.
Γ. Ορίζει Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών τη Δημοτική Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ζούρου Μαριάννα και της μεταβιβάζει καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α. Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα: του Τμήματος Προϋπολογισμού και Λογιστηρίου, του Τμήματος Εσόδων και Περιουσίας (εκτός του Γραφείου Κοιμητηρίου), Τμήματος Ταμείου και του Τμήματος Προμηθειών.
β. Εποπτεία και συντονισμό των υπηρεσιών σχετικά με την υποβολή των προτάσεων τους για την κατάρτιση του Προϋπολογισμού. Παρακολούθηση της υλοποίησης του Προϋπολογισμού καθώς και την επιμέλεια των τρίμηνων αναφορών παρακολούθησης του Προϋπολογισμού και συναφών στατιστικών αναφορών που απευθύνονται σε όργανα του Δήμου ή στα αρμόδια υπουργεία και φορείς.
γ. Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών, καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.
δ. Εποπτεία και Ευθύνη του Τμήματος Αδειοδοτήσεων και ρύθμισης Εμπορικών δραστηριοτήτων. Επίσης την αρμοδιότητα για τη σφράγιση των Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος που λειτουργούν χωρίς άδεια, σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 6 του Ν. 3463/2006 (Δ.Κ.Κ. όπως ισχύει).
ε. Σχεδιασμός πολιτικών διαχείρισης και αξιοποίησης της Δημοτικής Περιουσίας.
στ. Εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων σε εκτέλεση και εφαρμογή του Π.Δ. 113/2010.
ζ. Διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση καθώς και τη λειτουργία του Προγράμματος Διαύγεια.
ζ. Τέλεση Πολιτικών Γάμων.
Η κ. Ζούρου Μαριάννα ορίζεται Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής.
Δ. Ορίζει Αντιδήμαρχο Αστικής Ανάπτυξης τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Σπυρόπουλο Νικόλαο και του μεταβιβάζει καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α. Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των απορριμμάτων, ανακυκλώσιμων υλικών και αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.
β. Τις δράσεις και την ευθύνη σύστασης επιτροπών διαχείρισης των αδέσποτων ζώων.
γ. Τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της Πολιτικής Προστασίας.
δ. Δημοτική Συγκοινωνία
ε. Μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του μηχανολογικού εξοπλισμού και οχημάτων.
στ. Τέλεση Πολιτικών Γάμων.
Ε. Ορίζει Αντιδήμαρχο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης τη Δημοτική Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αϊβατζίδου – Ποριώτου Δέσποινα και της μεταβιβάζει καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες του Τμήματος Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, του Τμήματος Πολιτισμού, του Τμήματος Αθλητισμού, του Τμήματος Βιβλιοθήκης και συγκεκριμένα :
α. Σχεδιασμός προγραμμάτων και πολιτικών για τη βελτίωση της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (σε συνεργασία με τη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας) και Υλοποίηση Προγραμμάτων που αφορούν στον Τομέα της Παιδείας.
β. Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων και πολιτικών Πολιτισμού, Άθλησης, Υγείας – Διατροφής.
γ. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ευαισθητοποίηση.
δ. Σχεδιασμός και Υλοποίηση προγραμμάτων ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού ιδιαίτερα για το προσωπικό του Δήμου και των Νομικών του Προσώπων της Διεύθυνσης Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού.
ε. Συνεργασία με Τοπικό Συμβούλιο Νεολαίας.
στ. Την ευθύνη για την ιστοσελίδα του Δήμου.
ζ. Το Αυτοτελές Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
η. Τέλεση Πολιτικών Γάμων.
Εξουσιοδοτούνται οι Αντιδήμαρχοι για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων, τη βεβαίωση χρήσης χώρων ανάλογα με τις αρμοδιότητές τους.
ΣΤ. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη Απόφαση του Δημάρχου.
Ζ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητές του ασκεί ο ίδιος ο Δήμαρχος ή ορίζει άλλον Αντιδήμαρχο.
Η. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, ορίζεται να ασκεί τα καθήκοντά του η Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών κ. Ζούρου Μαριάννα, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο, και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο Παιδείας και Δία Βίου Μάθησης κ. Αϊβατζίδου – Ποριώτου Δέσποινα.
Θ. Η παρούσα Απόφαση να δημοσιευθεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου.