Στην εκδήλωση παρουσίασης του 22ου τόμου της εκδοτικής σειράς του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση και της εταιρείας Lamda Development «Ο Κύκλος των Μουσείων», αφιερωμένου στο Αρχαιολογικό Μουσείο Κέρκυρας ανάμεσα σε άλλες ερωτήσεις, ο δημοσιογράφος Χρήστος Κορφιάτης, από την Κέρκυρα, έκανε την ακόλουθη ερώτηση:
«Κυρία Ρηγάκου, αναφερθήκατε τόσο ωραία στη συλλογή Γουντχάους, που εξήχθη από την Κέρκυρα το 1866 και μεγάλο μέρος της βρίσκεται στο Βρετανικό Μουσείο, μάλλον στις αποθήκες. Μιλάμε για χιλιάδες αντικείμενα. Είναι γεγονός ότι εξήχθη παράνομα από την Κέρκυρα και βρίσκεται χωρίς πιστοποιημένα έγγραφα στο Βρετανικό Μουσείο;»
Η κα Διαμαντώ Ρηγάκου, προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Κέρκυρας, έδωσε την ακόλουθη απάντηση:
«Η συλλογή Γουντχάους, μόλις πέθανε ο Γουντχάους, στην Κέρκυρα, διεσπάρη, λεηλατήθηκε στο νησί. Σύμφωνα με τη διαθήκη του όφειλε να μεταφερθεί στο Βρετανικό Μουσείο, όπου και πήγε, μάλλον ένα μικρό μέρος. Κύρια Υπουργέ;»
Η Υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη έδωσε την ακόλουθη απάντηση:
«Το γεγονός ότι πάρα πολλές αρχαιότητες ελληνικές βρίσκονται σε όλα τα μουσεία του κόσμου, δεν σημαίνει ότι υποχρεώνει την Ελλάδα να ζητά τον επαναπατρισμό τους. Η Ελλάδα σταθερά, από τη δεκαετία του ‘80 μέχρι σήμερα, ζητά τον επαναπατρισμό μόνο των γλυπτών του Παρθενώνα. Γιατί; Διότι απεσπάσθησαν βιαίως, το μνημείο βανδαλίστηκε, το μνημείο είναι ιστάμενο, τα γλυπτά αυτά είναι μέρος του αρχιτεκτονικού του συνόλου, του συνόλου του αρχιτεκτονήματος του Παρθενώνα. Και για αυτό τα θεωρούμε ως προϊόντα κλοπής και δεν μπορεί να αναγνωρισθεί νομή, κατοχή και κυριότητα στο Βρετανικό Μουσείο. Όλα τα άλλα, όλες οι άλλες ελληνικές αρχαιότητες, όπως άλλωστε και πλήθος αρχαιοτήτων από όλους τους παλαιούς πολιτισμούς, βρίσκονται στα μουσεία του κόσμου και αποτελούν κτήμα όλης της οικουμένης, όπως και τα γλυπτά του Παρθενώνα. Η διαφορά είναι ότι γι’ αυτά ο φυσικός τους χώρος είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένος με το ίδιο το μνημείο».