Ο επόμενος χειμώνας επιφυλάσσει αλλαγές και «μετακομίσεις», εγκαίνια νέων αιθουσών και αλλαγή σκυτάλης σε ιστορικές αίθουσες.
Προσωρινή μετακόμιση για το Εθνικό Θέατρο, που με την ανακαίνιση των σκηνών Κοτοπούλη, Παπαδάκη και Παξινού, από το κτίριο του Ρεξ ανοίγει τα πανιά του για άλλους χώρους. Έναν χρόνο θα κρατήσει η ανακαίνιση, με ποσό της τάξης των 6 εκατ. ευρώ εξασφαλισμένο από τη χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης. Οι εργασίες αφορούν την τεχνολογική αναβάθμιση, την προσβασιμότητα και την ανακαίνιση των κοινόχρηστων και των βοηθητικών χώρων, όπως τα καμαρίνια των ηθοποιών. Με πολύ σφιχτό χρονοδιάγραμμα οι δημοφιλείς αίθουσες του Εθνικού θα επαναλειτουργήσουν το 2026. Εν τω μεταξύ το Εθνικό θα στεγάσει έναν αριθμό παραστάσεών του στο θέατρο Άνεσις, ενώ βρίσκεται σε συζητήσεις για τη στέγαση της Πειραματικής Σκηνής.
Ένα ιστορικό θέατρο της Αθήνας, το Παλλάς, αλλάζει χέρια. Σύμφωνα με πληροφορίες, λήγει η σύμβαση ανάμεσα στα Αθηναϊκά Θέατρα και την Τράπεζα Πειραιώς, που είναι ιδιοκτήτρια του ακινήτου, και αυτό περνά στα χέρια του Ηλία Μαροσούλη, που διαχειρίζεται το Άλσος.
Το Παλλάς είναι μια από τις πιο ακριβές αίθουσες της Αθήνας, διατηρητέα και χωρητικότητας 1.478 θέσεων. Ανακαινίστηκε τη δεκαετία του 2000 και έκανε πρεμιέρα με το «2» του Δημήτρη Παπαϊωάννου. Προορίζεται στην ουσία για μεγάλα θεάματα που μπορούν να είναι κερδοφόρα και μουσικές παραστάσεις που πολλές φορές μοιάζουν να είναι πιο αποδοτικές από ένα θεατρικό έργο που ενδεχομένως δεν θα κερδίσει το θεατρόφιλο κοινό. Δεν είναι λίγοι όσοι υποστηρίζουν ότι στα χέρια του Ηλία Μαροσούλη θα αποκτήσει κυρίως μουσικό χαρακτήρα.
Εδώ και χρόνια κυκλοφορούν φήμες για την τύχη του Πτι Παλαί, ενός κινηματογράφου πολύ αγαπητού στους κατοίκους του Παγκρατίου. Άνοιξε στη δεκαετία του 1960, έκλεισε στις αρχές της δεκαετίας του 2010, άνοιξε ξανά και επαναλειτούργησε από την Ama Films. Το Πτι Παλαί έκλεισε οριστικά στην πανδημία.
Με ένα από τα πιο δημοφιλή έργα του Τενεσί Ουίλιαμς, το «Τριαντάφυλλο στο στήθος», θα εγκαινιαστεί ως θεατρική σκηνή. Το έργο, που υπήρξε μεγάλη θεατρική και κινηματογραφική επιτυχία (Άννα Μανιάνι – Μπαρτ Λάνκαστερ) διηγείται την ιστορία της Σεραφίνα Nτέλε Ρόζε, μιας Ιταλοαμερικανίδας χήρας που δουλεύει μοδίστρα και υποκύπτει στη γοητεία ενός φορτηγατζή με τατουάζ ένα τριαντάφυλλο στο στήθος. Τον ρόλο της Σεραφίνας, μιας από τις πιο εμβληματικές ηρωίδες του Αμερικανού συγγραφέα, θα τον υποδυθεί η Μαρία Καβογιάννη, σε σκηνοθεσία Γιώργου Τσουρή. Η πρώτη φορά που ανέβηκε το έργο στην Ελλάδα ήταν το 1956 από τον Κάρολο Κουν με Σεραφίνα τη Νέλλη Αγγελίδου.
Αλλαγή χρήσης και για το εδώ και χρόνια κλειστό σινεμά Πίκολο της λεωφόρου Συγγρού 33, που είναι ένα από τα πιο αγαπητά σινεμά των κατοίκων του Κουκακίου. Μαζί με το Πανελλήνιο, το Μήτσι και το θερινό Ερέχθειο έδιναν σινεφίλ τόνο σε μια περιοχή που άλλαξε όψη ανεπιστρεπτί. Η μικρή, ημιυπόγεια και κάπως ακανόνιστη αίθουσα που έφερνε πάντα καλές ταινίες παρήκμασε και έγινε κινηματογράφος ταινιών σεξ, μέχρι που έκλεισε οριστικά και ο χώρος έμεινε ανεκμετάλλευτος. Την ανακαίνισή του ανέλαβε ο Αντώνης Καλογρίδης και ο χώρος διαμορφώνεται σε ένα μοντέρνο θέατρο που ονομάζεται πλέον «Συγγρού 33».
Ο σκηνοθέτης θα εγκαινιάσει τον νέο θεατρικό χώρο τον Φεβρουάριο με την «Αγρυπνία» του Δημήτρη Δημητριάδη, ένα θεατρικό έργο που παρουσιάζεται για πρώτη φορά επί σκηνής. Ο θεατρικός συγγραφέας Δημήτρης Δημητριάδης μοιράστηκε το 2019 με το αναγνωστικό κοινό την «Αγρυπνία», με πρωτότυπο τίτλο «Τα δώρα της νύχτας». Το έργο ανεβαίνει με τους Τάκη Σακελλαρίου, Ιωάννα Ασημακοπούλου, Νικολέτα Κοτσαηλίδου, Σταύρο Τσουμάνη, Ντένη Μακρή, Δημήτρη Δρόσο, Νικόλα Χαλκιαδάκη και με πρωτότυπη μουσική του Κωνσταντίνου Βήτα.