Επίσκεψη στο 70ό Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, ένα από τα 100 σχολεία της πρωτεύουσας που επιλέχθηκαν προκειμένου να εφαρμοστεί το πιλοτικό πρόγραμμα Ρομποτικής, πραγματοποίησε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς.
Το Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής εφαρμόζεται σε 100 Δημοτικά Σχολεία και περιλαμβάνει 800 kit ρομποτικής και 1.500 ώρες επιμόρφωσης, όπως αναφέρει η Περιφέρεια Αττικής.
Ο Περιφερειάρχης Αττικής ξεναγήθηκε στις σχολικές αίθουσες και συνομίλησε με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές, υπογραμμίζοντας την επίδραση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.
«Στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, η μεγάλη πρόκληση -αλλά και η μεγάλη ευθύνη για εμάς- είναι το πώς θα βελτιώσουμε την ισότιμη πρόσβαση και την ποιότητα στην εκπαίδευση, πώς θα γεφυρώσουμε τα χάσματα, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις ανάγκες των μαθητών μας και πώς θα εξασφαλίσουμε στα παιδιά μας όσο γίνεται περισσότερα εφόδια σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει», σημείωσε ο κ. Χαρδαλιάς. Και πρόσθεσε: «Ως εκ τούτου, ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην εκπαίδευση δεν αποτελεί επιλογή, αλλά αναγκαιότητα».
Ο Περιφερειάρχης Αττικής παρέδωσε στους εκπαιδευτικούς οκτώ εκπαιδευτικά πακέτα και συμμετείχε μαζί με τα παιδιά στη συναρμολόγηση της ρομποτικής κατασκευής.
Όπως δήλωσε ο κ. Χαρδαλιάς, η χρήση των νέων τεχνολογιών ενδυναμώνει την εκπαίδευση σε τρία επίπεδα. «Ενδυναμώνει τη μάθηση, τη δημιουργική και κριτική σκέψη. Προωθεί τη διαδραστικότητα, τη συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ των μαθητών. Βοηθά τα παιδιά να αναπτύσσουν νέες δεξιότητες, προετοιμάζοντάς τα για ένα μέλλον όπου η τεχνολογία θα είναι πανταχού παρούσα», τόνισε χαρακτηριστικά.
Με βασικό εργαλείο τις νέες τεχνολογίες, άλλωστε, η Περιφέρεια Αττικής μετέδωσε παραμονή της 25ης Μαρτίου το διαχρονικό μήνυμα της Επανάστασης του 1821, με 250 drones που μετέτρεψαν τον νυχτερινό αττικό ουρανό του κέντρου της Αθήνας, σε έναν πολύχρωμο καμβά με τρισδιάστατες φιγούρες, κινούμενα σχήματα, λογότυπα και κείμενα, τα οποία εναλλάσσονταν μεταξύ τους.
ΠΗΓΗ:in.gr