Δεν έχουν τέλος τα προβλήματα στον σιδηρόδρομο και μάλιστα όχι μόνο στα τμήματα που υπέστησαν σοβαρότατες βλάβες από τις κακοκαιρίες.
Η ανακατασκευή του δικτύου στη Θεσσαλία έχει ολοκληρωθεί ωστόσο δεν έχουν λειτουργήσει οι γραμμές Λιανοκλάδι-Λαμία-Στυλίδα και Τιθορέα-Μπράλος-Λιανοκλάδι. Ο ΟΣΕ ισχυρίζεται ότι έχει ήδη δώσει τις γραμμές αυτές στην κυκλοφορία ωστόσο έχει δοθεί η ευχέρεια στον πάροχο, και δη στην Hellenic Train, να αντικαθιστά τρένα με λεωφορεία. Η ιταλική εταιρεία πάντως επικαλείται προβλήματα στην υποδομή γεγονός που την αναγκάζει συχνά να δρομολογεί λεωφορεία.
Άγνωστο είναι επίσης το πότε θα επαναλειτουργήσουν τα δρομολόγια στις ακριτικές γραμμές Έδεσσα-Φλώρινα και Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο, τι θα γίνει με την επαναλειτουργία της γραμμής Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη, στο τμήμα της ανατολικά των Σερρών και γιατί εγκαταλείφθηκε η επαναλειτουργία της γραμμής Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο.
Συζήτηση υπάρχει και για τα ζητήματα της τηλεδιοίκησης που έχουν θέσει οι μηχανοδηγοί.
Σύμφωνα με τον ΟΣΕ, προβλήματα αντιμετωπίζει μόνο το τμήμα Λιανοκλάδι – Κρανώνας. Βάσει των στοιχείων του οργανισμού, στο τμήμα γραμμής Αγιοι Ανάργυροι – Αχαρναί – Τιθορέα – Λιανοκλάδι η τηλεδιοίκηση σηματοδότησης λειτουργεί απρόσκοπτα, στο τμήμα γραμμής έξοδος Λιανοκλαδίου έως έξοδο ΣΣ Αιγινίου η τηλεδιοίκηση λειτουργεί εκτός του τμήματος Λιανοκλάδι – Κρανώνας λόγω ζημιών του καιρικού φαινομένου Ντάνιελ, η αποκατάσταση των οποίων είναι σε εξέλιξη, ενώ στο τμήμα γραμμής Πλατύ – Θεσσαλονίκη – Στρυμώνας η τηλεδιοίκηση επίσης λειτουργεί.
ΑΘΗΝΑ 984