Να γίνει άμεσα η μετεγκατάσταση των δεξαμενών πετρελαιοειδών σε οργανωμένο χώρο εκτός του δήμου και εκτός αστικών περιοχών, αλλά και να αποδοθούν οι χώροι στους πολίτες του Περάματος, ζήτησε ο δήμαρχος Περάματος Γιάννης Λαγουδάκης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Επικοινωνία 94FM και τις «Δημοτικές Διαπλοκές».
«Εμείς ζητάμε να φύγουν οι εταιρείες πετρελαιοειδών. Η πολιτεία οφείλει να βρει λύση. Ο Δήμος Περάματος δεν παίρνει ούτε ένα ευρώ ως έσοδο από το πορθμείο και τις εταιρείες. Η αγωγή κατά του δημάρχου Κερατσινίου-Δραπετσώνας Χρήστου Βρεττάκου είναι ξεκάθαρα μια διαδικασία εκφοβισμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης γενικότερα. Δεν φοβάται ούτε ο Βρεττάκος, ούτε ο δήμαρχος Περάματος, ούτε η Τοπική Αυτοδιοίκηση», τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Λαγουδάκης.
Ο ίδιος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στις πρωτοβουλίες του Δήμου Περάματος απέναντι στη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της COSCO, που εάν εγκριθεί στην υπάρχουσα μορφή της είναι δεδομένο πως θα προκαλέσει νέα περιβαλλοντικά, χωροταξικά και κυκλοφοριακά προβλήματα στην πόλη.
Κληθείς να σχολιάσει, εξάλλου, τις πρόσφατες εξαγγελίες του Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργου Πατούλη αναφορικά με το σχέδιο διαχείρισης απορριμμάτων, ο Γιάννης Λαγουδάκης ξεκαθάρισε ότι το Πέραμα είναι ήδη μία περιοχή υπερκορεσμένη από πολλές οχλούσες δραστηριότητες και δεν θα ανεχθεί καμία νέα περιβαλλοντική επιβάρυνση που σχεδιάζεται από οποιονδήποτε ερήμην του Περαμαϊκού λαού.
«Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε δεχτεί όλη την περιβαλλοντική επιβάρυνση της Αττικής. Εμείς και η Φυλή είμαστε η εύκολη λύση. Σχεδιάζουν όμως χωρίς τον ξενοδόχο… Θα εμποδίσουμε κάθε περαιτέρω υποβάθμιση της περιοχής μας», ήταν τα λόγια του δημάρχου Περάματος.
Σύμφωνα με τον κ. Λαγουδάκη, όσον αφορά τη διαχείριση των απορριμμάτων, στο πλαίσιο της χωροταξικής Δημοκρατίας ο Δήμος Περάματος έχει κάνει και με το παραπάνω το χρέος του, αφού στα γεωγραφικά του όρια φιλοξενεί το ΚΕΛ Ψυττάλειας, το οποίο καλύπτει περίπου το 90% των αναγκών της Αττικής για τα υγρά απόβλητα, το ΣΜΑ Σχιστού που ήδη εξυπηρετεί πάνω από 18 Δήμους, τις εταιρείες πετρελαιοειδών που καλύπτουν σχεδόν το 70% των αναγκών σε πετρελαιοειδή της Αττικής, καθώς και το μεγαλύτερο πορθμείο της χώρας σε διακίνηση αυτοκινήτων και επιβατών και δεύτερο της Ευρώπης μετά το Καλαί της Γαλλίας, το οποίο προκαλεί τεράστια κυκλοφοριακή και περιβαλλοντική επιβάρυνση μέσω του μοναδικού δρόμου εισόδου-εξόδου της πόλης. Επιπλέον, όπως είπε, είναι γνωστό ότι τα 7,5 χλμ ακτογραμμής της πόλης καταλαμβάνονται από τον ιδιώτη επενδυτή του λιμανιού του Πειραιά (COSCO).
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Γιάννη Λαγουδάκη στο παρακάτω link: