Τριακόσιες καταγγελίες μέσω e-mail και εκατοντάδες τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας υπήρξαν στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) μετά τη δημοσιοποίηση του δικαιώματος των καταναλωτών να εισπράττουν 6 ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης του προϊόντος που έχουν παραγγείλει ηλεκτρονικά μέχρι και το ποσό των 100 ευρώ.
Όπως είπε ο πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ Νικόλαος Τσεμπερλίδης μιλώντας στο κεντρικό δελτίο του Αθήνα 9,84 με την Κατερίνα Παπαβασιλείου ο καταναλωτής σε κάποιες περιπτώσεις που ο χρόνος παραλαβής είναι πενταπλάσιος από την προβλεπόμενη ημερομηνία μπορεί να ζητήσει ακόμα και την επιστροφή των κομίστρων.
Τέλος ο κ. Τσεμπερλίδης τόνισε ότι οι εταιρείες δεν αναβάθμισαν τις υποδομές τους και δεν πήραν το μήνυμα από το πρώτο lockdown για τη δυναμική τάση ανόδου της ηλεκτρονικής αγοράς: «Δεν προετοιμάστηκαν από την πρώτη καραντίνα και μετά αλλά δεν γίνεται να μην τηρούν όσα υπόσχονται στους καταναλωτές. Οφείλουν πριν από την κάθε αγορά να λένε πότε μπορούν να παραδώσουν το προϊόν ώστε ο καταναλωτής να κρίνει ανάλογα αν θα προχωρήσει στην αγορά ή όχι».
Πηγή: Αθήνα984