Δευτέρα, 26 Μαΐου, 2025
  • Ο Σταθμός
  • Δήμος Ηρακλείου
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
Επικοινωνία 94FM
ΑΚΟΥΣΤΕ LIVE
  • Podcast
  • Web TV
  • Περιοδικό
  • Πρόγραμμα
  • Ηράκλειο
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτισμός
  • Διεθνή
  • Αθλητικά
  • Υγεία
  • Podcast
  • Web TV
  • Περιοδικό
  • Πρόγραμμα
  • Ηράκλειο
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτισμός
  • Διεθνή
  • Αθλητικά
  • Υγεία
No Result
View All Result
Επικοινωνία 94FM
Home Top News

Από σήμερα οι πολίτες αξιολογούν το Δημόσιο – Πώς λειτουργεί η πλατφόρμα axiologisi.ypes.gov

από Άννα Μαχαίρα
Πριν 3 εβδομάδες
σε Top News
Από σήμερα οι πολίτες αξιολογούν το Δημόσιο – Πώς λειτουργεί η πλατφόρμα axiologisi.ypes.gov
Share on FacebookShare on Twitter

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στις 10.00 θα μιλήσει στην παρουσίαση της πλατφόρμας αξιολόγησης δημοσίων υπηρεσιών από πολίτες (https://axiologisi.ypes.gov.gr/), στο Μέγαρο Μαξίμου. Την παρουσίαση θα κάνει ο Υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος και ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου.

Η νέα πλατφόρμα του Υπουργείου Εσωτερικών θα μετρά και θα αξιολογεί κρίσιμες υπηρεσίες που παρέχει το κεντρικό κράτος, όπως ο e-ΕΦΚΑ, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, αλλά και η τοπική αυτοδιοίκηση, όπως η καθαριότητα, ο φωτισμός στους δρόμους, οι χώροι στάθμευσης και οι παιδικοί σταθμοί.

Όλες αυτές οι υπηρεσίες και δομές θα περιλαμβάνονται στο νέο σύστημα αξιολόγησης του Δημοσίου από τους πολίτες, που πρακτικά θα αποτελεί μία ευρεία δημοσκόπηση.

Οι βασικές κατηγορίες στην πλατφόρμα αφορούν την αξιολόγηση σε:

  • Υπηρεσίες Κεντρικής Κυβέρνησης με φυσική παρουσία (π.χ. ΑΑΔΕ/Εφορία, e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, Κτηματολόγιο, Άδειες Διαμονής Αλλοδαπών, Αστική Συγκοινωνία).
  • Ψηφιακές Υπηρεσίες Κεντρικής Κυβέρνησης (π.χ. ΑΑΔΕ, MyHealth, Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση, Ψηφιακές Υπηρεσίες Κτηματολογίου).
  • Υπηρεσίες Gov.gr (π.χ. Υπεύθυνες Δηλώσεις, Αντίγραφα Ποινικού Μητρώου, Kids Wallet, Ραντεβού για Ταυτότητα, Ψηφιακά Εισιτήρια Αγώνων, Ίδρυση Επιχείρησης, Ηλεκτρονικό Παράβολο)
  • Υπηρεσίες ΟΤΑ (Δήμων και Περιφερειών) (π.χ. Οδικό Δίκτυο, Καθαριότητα, Ηλεκτροφωτισμός, ΚΑΠΗ, Βοήθεια στο Σπίτι, Υποδομές Σχολείων, Παιδικοί Σταθμοί, Παιδικές Χαρές, Χώροι Πρασίνου, Ανακύκλωση, Πολεοδομία, ΚΕΠ, Δημοτική Αστυνομία, Αδέσποτα Ζώα).

Βαθμολογία από το 1 ως το 10

Η αξιολόγηση των υπηρεσιών θα γίνεται με βάση αριθμητική κλίμακα από 1 έως 10, όπου: με το 1 να σημαίνει «καθόλου ικανοποιημένος/η» και το 10 «απόλυτα ικανοποιημένος/η».

Όπως τονίζουν από το Υπουργείο Εσωτερικών η έρευνα αυτή θα ανοίγει δύο φορές το χρόνο, την περίοδο Απριλίου- Μαΐου και την περίοδο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου και τα δεδομένα των απαντήσεων του ερωτηματολογίου θα διατηρούνται για έως έξι μήνες.

Η αξιολόγηση θα γίνεται ανώνυμα, μέσω τακτικού ερωτηματολογίου που θα μπορούν να συμπληρώσουν εθελοντικά όσοι ενδιαφέρονται. Το ερωτηματολόγιο, η συμπλήρωση του οποίου διαρκεί περίπου 7 λεπτά στην τωρινή μορφή του, θα καλύπτει υπηρεσίες όπου οι πολίτες σπανίως έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο με δημόσιους ή δημοτικούς υπαλλήλους, ωστόσο είναι ιδιαίτερα σημαντικές για την ποιότητα της ζωής τους.

Στον κατάλογο των αξιολογούμενων υπηρεσιών και υποδομών περιλαμβάνονται επίσης, η ΑΑΔΕ, η ΔΥΠΑ, το Κτηματολόγιο, τα ΚΑΠΗ, οι Πολεοδομίες, η ανακύκλωση, οι χώροι πρασίνου, οι παιδικές χαρές, η κάλυψη των αναγκών ατόμων με αναπηρία, τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τα δημοτικά ιατρεία, ακόμα και οι πρόνοιες για τα ζώα συντροφιάς.

Στη λίστα βρίσκονται και ψηφιακές υπηρεσίες, όπως η ηλεκτρονική συνταγογράφηση, αλλά και υπηρεσίες που πλέον παρέχονται μέσω του gov.gr, όπως η συμπλήρωση υπεύθυνης δήλωσης, ο ψηφιακός έλεγχος εισιτηρίων για γήπεδα και το e-παράβολο.

Ανάλυση ανά φορέα και ανά περιφέρεια

Η ανάλυση των στοιχείων που θα προκύψουν από τα σχόλια των πολιτών θα γίνεται σε πολλά επίπεδα: ανά φορέα, ανά υπηρεσία, ανά περιφέρεια, περιφερειακή ενότητα, δήμο και δημοτική ενότητα, ακόμα και σε επίπεδο ταχυδρομικού κώδικα. Οι απαντήσεις θα εξετάζονται επίσης με βάση την ηλικιακή ομάδα των συμμετεχόντων.

Όπως τονίζεται μέσα από αυτή την πολυεπίπεδη μελέτη των αποτελεσμάτων, ο άμεσος στόχος του νέου συστήματος είναι ο εντοπισμός συγκεκριμένων σημείων όπου παρατηρούνται πρακτικές δυσλειτουργίες και δεν ικανοποιούνται οι προσδοκίες των φορολογουμένων.

Μακροπρόθεσμα όμως, οι απαντήσεις των πολιτών θα επιτρέψουν την οικοδόμηση μίας μεγάλης τράπεζας δεδομένων που θα επιτρέπει την αντιμετώπιση συστημικών αδυναμιών του Δημοσίου αλλά και την αναγνώριση επιτυχημένων πρακτικών, που μπορούν να δοκιμαστούν ευρύτερα.

Στόχος της κυβέρνησης είναι τα δεδομένα που θα προκύψουν να είναι διαθέσιμα σε όλους και να οπτικοποιούνται σε χάρτες.

Σημειώνεται πως για τις υπηρεσίες όπου η εξυπηρέτηση του πολίτη συνήθως γίνεται πρόσωπο με πρόσωπο (πχ τα ΚΕΠ) σχεδιάζεται μία συμπληρωματική μέθοδος αξιολόγησης, όπου μετά την απομάκρυνση από το γκισέ ο πολίτης θα λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, μέσω του οποίου θα μπορεί να αξιολογήσει τόσο την υπηρεσία όσο και τη διαδικασία που ακολουθήθηκε για την κάλυψη των αναγκών του.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

πηγή: cnn.gr

Προηγ.

Δήμος Αθηναίων και Εθνικό Θέατρο σφράγισαν τη συνεργασία τους

Επόμ.

Αφρικανική σκόνη: Εβδομάδα με αυξημένες συγκεντρώσεις σε όλη τη χώρα – Σε ποιες περιοχές κορύφωση του φαινομένου σήμερα

Επόμ.
Αφρικανική σκόνη: Εβδομάδα με αυξημένες συγκεντρώσεις σε όλη τη χώρα – Σε ποιες περιοχές κορύφωση του φαινομένου σήμερα

Αφρικανική σκόνη: Εβδομάδα με αυξημένες συγκεντρώσεις σε όλη τη χώρα – Σε ποιες περιοχές κορύφωση του φαινομένου σήμερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Τώρα στον αέρα

  • 94fm Eclectic Music
    00:00 - 08:00

Ροή ειδήσεων

Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet

Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet

23/05/2025
Οριοθετήθηκε η πυρκαγιά στον Αυλώνα

Οριοθετήθηκε η πυρκαγιά στον Αυλώνα

23/05/2025
Κ. Μητσοτάκης: Πάνω από 10.000 έχουν βρει εργασία μέσα από τις «Ημέρες Καριέρας»

Κ. Μητσοτάκης: Πάνω από 10.000 έχουν βρει εργασία μέσα από τις «Ημέρες Καριέρας»

23/05/2025

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ LIVE

Επικοινωνία 94fm
Επικοινωνία 94fm
LIVE

Το περιοδικό του Επικοινωνία | Τεύχος 14

Facebook Instagram Youtube

Ο Επικοινωνία 94FM, το Δημοτικό Ραδιόφωνο Ηρακλείου Αττικής, είναι από τους πρώτους σταθμούς που εξέπεμψαν με την απελευθέρωση της ραδιοφωνίας το 1989.

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

  • Διαύγεια
  • Ε.ΔΗ.Ρ.Τ.Μ.Μ.Ε
  • Διαφημιστείτε στον 94fm
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies

Μέλος της ΕΔΗΡΤΜΜΕ

Εγγραφή στο Newsletter

Copyright © 2024 94fm.gr

ΑΚΟΥΣΤΕ LIVE
  • Podcast
  • Web TV
  • Περιοδικό
  • Πρόγραμμα
  • Ηράκλειο
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτισμός
  • Διεθνή
  • Αθλητικά
  • Υγεία
No Result
View All Result