Δευτέρα, 12 Μαΐου, 2025
  • Ο Σταθμός
  • Δήμος Ηρακλείου
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
Επικοινωνία 94FM
ΑΚΟΥΣΤΕ LIVE
  • Podcast
  • Web TV
  • Περιοδικό
  • Πρόγραμμα
  • Ηράκλειο
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτισμός
  • Διεθνή
  • Αθλητικά
  • Υγεία
  • Podcast
  • Web TV
  • Περιοδικό
  • Πρόγραμμα
  • Ηράκλειο
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτισμός
  • Διεθνή
  • Αθλητικά
  • Υγεία
No Result
View All Result
Επικοινωνία 94FM
Home Top News

Δύο οι φορές που αποφεύχθηκαν νέα Τέμπη στην Πιερία σε διάστημα ενός έτους, καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί

Οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ αποκαλύπτουν και δεύτερο συμβάν με τρένα στην Πιερία και, μάλιστα, «σε περιοχή που υποτίθεται ότι λειτουργεί πλήρως η Τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα», όπως τονίζουν

από Εύα Λευκοπούλου
Πριν 6 μήνες
σε Top News, Επικαιρότητα
Δύο οι φορές που αποφεύχθηκαν νέα Τέμπη στην Πιερία σε διάστημα ενός έτους, καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί

Share on FacebookShare on Twitter

Η παρ’ ολίγον νέα σιδηροδρομική τραγωδία στην Πιερία την Δευτέρα, η οποία αποφεύχθηκε σχεδόν την τελευταία στιγμή, έξω από την Κατερίνη χάρη στην παρέμβαση των μηχανοδηγών, αποκαλύπτεται πως είναι η δεύτερη μέσα σε ένα χρόνο στην ίδια περιοχή.

Με ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) του ΟΣΕ αναφέρει πως, την Δευτέρα 25/11/2024, η αμαξοστοιχία 2591 είχε ακινητοποιηθεί λόγω τεχνικού προβλήματος στον στάση Κορινός, ενώ ακολουθούσε η αμαξοστοιχία IC 57.

«Σύμφωνα με τις αναφορές των δύο μηχανοδηγών της IC 57, ενώ η αμαξοστοιχία 2591 ήταν σταθμευμένη στον Σ.Σ. Κορινό η ένδειξη εισόδου σε αυτόν ήταν πράσινη, αντί για κόκκινη», υπογραμμίζει.

Και σημειώνει πως «οι μηχανοδηγοί της IC 57 είχαν μειώσει την ταχύτητα τους, γνωρίζοντας ότι η προπορευόμενη αμαξοστοιχία 2591 είχε καθυστέρηση 15 λεπτών και αντιμετώπιζε τεχνικά προβλήματα και έτσι απεφεύχθη η σύγκρουση».

Σε περιοχή που υπάρχει τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα τα δύο περιστατικά

Όπως αποκαλύπτουν οι μηχανοδηγοί, όμως, «το περιστατικό αυτό δεν είναι το πρώτο στην περιοχή του Σ.Σ. Κορινός, αλλά το δεύτερο τον τελευταίο χρόνο καθώς, σύμφωνα με αναφορά άλλου μηχανοδηγού, που έχει κατατεθεί στην Hellenic Train, στις 16.12.2023, εκτελώντας την αμαξοστοιχία 11595 ενημερώθηκε από τον σταθμό Πλατέως – τηλεφωνικά, λόγω κακής ποιότητας επικοινωνιών – ότι η αμαξοστοιχία IC 53 έχει ακινητοποιηθεί εντός του Σ.Σ. Κορινού, λόγω τεχνικού προβλήματος, αλλά η ένδειξη κάλυψης του σταθμού ήταν λανθασμένα πράσινη, αντί για κόκκινη!».

 

Για μία ακόμη φορά, την κατάσταση έσωσε ο μηχανοδηγός, ο οποίος «άμεσα στάθμευσε την αμαξοστοιχία, αναμένοντας νεότερες εντολές του τηλεδιοικητή».

«Όπως αντιλαμβάνεστε», τονίζουν χαρακτηριστικά οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ, «τα δύο αυτά συμβάντα έχουν λάβει χώρα σε περιοχή που υποτίθεται ότι λειτουργεί πλήρως η Τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα».

Με την επιστολή τους προς τις διοικήσεις του ΟΣΕ, της Hellenic Train, του ΕΟΔΑΣΑΜ και της ΡΑΣ, που εστάλη σήμερα (27/11), οι μηχανοδηγοί ζητούν απαντήσεις, αλλά και κοινοποίηση των εξής εγγράφων:

«Μέχρι την Πέμπτη 28/11/2024 το πόρισμα για το συμβάν με την αμαξοστοιχία 11595 της 16/12/2023 και ιδιαίτερα την έκθεση του Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ για αυτό, με την πλήρη καταγραφή των ενδείξεων των φωτοσημάτων (κυρίων και ενδιάμεσων) στην περιοχή».

Παράλληλα, ζητούν «την άμεση διερεύνηση του συμβάντος της 25/11/2024 στην ίδια ακριβώς περιοχή και την κοινοποίηση του αντίστοιχου πορίσματος», ενώ επισημαίνουν πως «η Διοίκηση του ΟΣΕ οφείλει να απαντήσει γραπτώς αν καταγράφονται και είναι ορατές από την Τηλεδιοίκηση Λάρισας οι ενδείξεις των ενδιάμεσων φωτοσημάτων στην περιοχή ελέγχου της».

Επιπλέον, η Πανελλήνια Ένωση των μηχανοδηγών «απαιτεί: Την άμεση λήψη κανονιστικών μέτρων για την προστασία της ασφάλειας της κυκλοφορίας στην περιοχή και την κοινοποίηση των εγγράφων στο Σωματείο μας και όλους τους μηχανοδηγούς, καθώς είναι αντιληπτό ότι αυτές οι αστοχίες από την πλευρά του ΟΣΕ μπορεί να οδηγήσουν σε νέες τραγωδίες».

Τι συνέβη την Δευτέρα στην Πιερία

Συρμός του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, υπέστη βλάβη περίπου στις 5 το απόγευμα με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί στο Σταθμό του Κορινού, έξω από την Κατερίνη.

Την ίδια στιγμή, η αμαξοστοιχία Intercity 57 που είχε ως προορισμό την Αθήνα και κινούνταν και αυτή στη γραμμή καθόδου, πλησίαζε κανονικά – έχοντας μάλιστα «πράσινους» σηματοδότες – προς το σημείο όπου βρισκόταν ο χαλασμένος συρμός.

Οι μηχανοδηγοί της Intercity διαπίστωσαν τον κίνδυνο νέου δυστυχήματος, μόνο όταν άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον σταθμό ακινητοποιημένος.

Αμέσως, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες που δημοσιεύει ο Ριζοσπάστης, συνομίλησαν μέσω κινητού τηλεφώνου με τον μηχανοδηγό του προαστιακού, προκειμένου να επιβεβαιώσουν ότι βρισκόταν σταματημένος ουσιαστικά μπροστά τους.

Τότε, κατάφεραν να φρενάρουν το τρένο πριν υπάρξει κίνδυνος για τους επιβάτες της αμαξοστοιχίας αλλά και τους ίδιους.

Επιβεβαίωση και από τον ΟΣΕ

Ο ΟΣΕ, σε ανακοίνωσή του, αναφέρει ότι κάνει έρευνα για τυχόν τεχνικό λάθος καθώς, όπως επισημαίνει, στο συγκεκριμένο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου λειτουργεί σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση.

Σύμφωνα με τον ΟΣΕ, το σύστημα «έχει λάβει όλα τα αναγκαία πιστοποιητικά ασφαλείας όπως απαιτούνται από την σχετική νομοθεσία, ενώ διαθέτει και το ανάλογο πιστοποιητικό ασφαλούς λειτουργίας που εκδόθηκε από την ΡΑΣ».

Παράλληλα, σημειώνει ότι τόσο ο ίδιος, όσο και η ΕΡΓΟΣΕ και η κατασκευάστρια εταιρεία «άμεσα κάνουν όλους τους απαιτούμενους τεχνικούς ελέγχους, όπως επιβάλλουν τα τεχνικά εγχειρίδια των συστημάτων αυτών, με σκοπό την εξακρίβωση των ακριβών αιτίων που αναφέρονται στο ανωτέρω περιστατικό».

Να σημειωθεί ότι το περιστατικό στην Πιερία επιβεβαίωσε και ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου (ΑΝΤ1), τονίζοντας ότι ο ΟΣΕ ερευνά το γεγονός και έχουν παρθεί όλα τα μέτρα.

 

 ΠΗΓΗ:in.gr
Προηγ.

Τι απαντά το ελληνικό υπ. Άμυνας στη νέα επιθετική ρητορική του Γιασάρ Γκιουλέρ

Επόμ.

Αυξημένος κατά 10 δισ. ευρώ ο προϋπολογισμός της ΕΕ για το 2025

Επόμ.
Αυξημένος κατά 10 δισ. ευρώ ο προϋπολογισμός της ΕΕ για το 2025

Αυξημένος κατά 10 δισ. ευρώ ο προϋπολογισμός της ΕΕ για το 2025

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Τώρα στον αέρα

  • Στα χνάρια του Πενταγράμμου
    19:00 - 21:00

Ροή ειδήσεων

Οι δηλώσεις Μητσοτάκη – Μελόνι μετά την συνάντησή τους στη Ρώμη

Οι δηλώσεις Μητσοτάκη – Μελόνι μετά την συνάντησή τους στη Ρώμη

12/05/2025
Αστυνομικός αυτοπυροβολήθηκε στη ΓΑΔΑ

Αστυνομικός αυτοπυροβολήθηκε στη ΓΑΔΑ

12/05/2025
Καιρός: Μίνι φθινόπωρο με βροχές και καταιγίδες

Καιρός: Μίνι φθινόπωρο με βροχές και καταιγίδες

12/05/2025

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ LIVE

Επικοινωνία 94fm
Επικοινωνία 94fm
LIVE

Το περιοδικό του Επικοινωνία | Τεύχος 14

Facebook Instagram Youtube

Ο Επικοινωνία 94FM, το Δημοτικό Ραδιόφωνο Ηρακλείου Αττικής, είναι από τους πρώτους σταθμούς που εξέπεμψαν με την απελευθέρωση της ραδιοφωνίας το 1989.

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

  • Διαύγεια
  • Ε.ΔΗ.Ρ.Τ.Μ.Μ.Ε
  • Διαφημιστείτε στον 94fm
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies

Μέλος της ΕΔΗΡΤΜΜΕ

Εγγραφή στο Newsletter

Copyright © 2024 94fm.gr

ΑΚΟΥΣΤΕ LIVE
  • Podcast
  • Web TV
  • Περιοδικό
  • Πρόγραμμα
  • Ηράκλειο
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτισμός
  • Διεθνή
  • Αθλητικά
  • Υγεία
No Result
View All Result