Ξεκινάει σήμερα Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου και ώρα 14:00 και λήγει την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου και ώρα 23:59, η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων για συμμετοχή στο νέο διαδικτυακό πρόγραμμα κατάρτισης με τίτλο «Women in Tech».
Πρόκειται για τον 2ο κύκλο του προγράμματος με θεματική την «Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και Ανάπτυξη Δεξιοτήτων για Επαγγελματική Ανέλιξη», συνολικής διάρκειας 100 ωρών, για 500 άνεργες γυναίκες.
Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο της συνεργασίας ΔΥΠΑ – HUAWEI για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων του εργατικού δυναμικού και την μείωση του ψηφιακού χάσματος στην αγορά εργασίας.
Το πρόγραμμα αφορά την παροχή κατάρτισης στις θεματικές ενότητες:
α) Βασικές Δεξιότητες Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και
β) Soft Skills. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι ωφελούμενες θα έχουν αποκτήσει βασικές γνώσεις και δεξιότητες στην επεξεργασία, στατιστική ανάλυση και ερμηνεία δεδομένων, στη λήψη αποφάσεων, στην κατανόηση της τεχνητής νοημοσύνης, των εφαρμογών και των επιπτώσεών της στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον, στην ενίσχυση των επικοινωνιακών ικανοτήτων και στην καλλιέργεια ισχυρών επαγγελματικών σχέσεων.
Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί μέσω σύγχρονης πλατφόρμας εκπαίδευσης, ενώ με την ολοκλήρωση κάθε θεματικής ενότητας όλες οι ωφελούμενες θα έχουν το δικαίωμα να λάβουν μέρος σε εξετάσεις που θα βεβαιώνουν το επίπεδο γνώσεών τους. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι καταρτιζόμενες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.
Συγκεκριμένα, η διαδρομή είναι: gov.gr → Εκπαίδευση → Ψηφιακές Δεξιότητες → Δωρεάν πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης “Women in tech”.
Η ΔΥΠΑ συνεχίζει τις συμπράξεις συνεργασίας με παγκόσμιες εταιρείες τεχνολογίας για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων του εργατικού δυναμικού της χώρας, με έμφαση σε ψηφιακές δεξιότητες μεγάλης ζήτησης στην αγορά εργασίας. Η νέα δράση δίνει έμφαση στην πρόσβαση των άνεργων γυναικών στις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, ενισχύοντας την απασχολησιμότητά τους σε ειδικότητες με προοπτική.
πηγή: cnn.gr