Είσαι κι εσύ από εκείνους που διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους με e-mails; Μήπως είσαι κι από εκείνους που σβήνουν καθημερινά ατελείωτα αδιάβαστα e-mails; Και… ίσως είσαι κι από εκείνους που ενώ στέλνουν emails, αυτά να μην ανοίγονται καν.
Σε αυτό, ακριβώς, παίζει κομβικό ρόλο η «γραμμή θέματος» και τι ακριβώς έχεις γράψει εκεί. Για παράδειγμα, τα emails με πιο προσωποποιημένη «γραμμή θέματος» είναι 23% (βάσει στατιστικών) πιο πιθανό να ανοιχτούν.
Στην εικόνα θα δεις 6 tips που πρέπει να εφαρμόσεις στην «γραμμή θέματος» των emails σου, αλλά και 6 λάθη που πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγεις.