Σάββατο, 24 Μαΐου, 2025
  • Ο Σταθμός
  • Δήμος Ηρακλείου
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
Επικοινωνία 94FM
ΑΚΟΥΣΤΕ LIVE
  • Podcast
  • Web TV
  • Περιοδικό
  • Πρόγραμμα
  • Ηράκλειο
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτισμός
  • Διεθνή
  • Αθλητικά
  • Υγεία
  • Podcast
  • Web TV
  • Περιοδικό
  • Πρόγραμμα
  • Ηράκλειο
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτισμός
  • Διεθνή
  • Αθλητικά
  • Υγεία
No Result
View All Result
Επικοινωνία 94FM
Home Υγεία

Έρευνα: Οι διαφημίσεις πρόχειρου φαγητού επηρεάζουν αρνητικά τη διατροφή παιδιών και εφήβων

από Άννα Μαχαίρα
Πριν 2 εβδομάδες
σε Υγεία
Έρευνα: Οι διαφημίσεις πρόχειρου φαγητού επηρεάζουν αρνητικά τη διατροφή παιδιών και εφήβων
Share on FacebookShare on Twitter

Μόλις πέντε λεπτά έκθεσης των παιδιών σε διαφημίσεις πρόχειρου φαγητού είναι αρκετά για να επηρεάσουν αρνητικά την διατροφή τους καθώς ο επηρεασμός τους είναι τέτοιος που αυξάνουν την κατανάλωση θερμίδων ανθυγιεινών τροφών.

Μάλιστα το είδος της διαφήμισης (οπτική, ηχητική, στατική) δεν παίζει κάποιον ρόλο, καταγράφει η έρευνα που έγινε σε παιδιά δημοτικού και γυμνασίου στην Αγγλία και παρουσιάστηκε στο φετινό Ευρωπαϊκό Συνέδριο για την Παχυσαρκία (ECO) στη Μάλαγα της Ισπανίας.

Βάσει της έρευνας η έκθεση των παιδιών σε διαφημίσεις πρόχειρου φαγητού έχει ως αποτέλεσμα παιδιά και έφηβοι να καταναλώνουν σημαντικά περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας, ανεξάρτητα από τον τύπο της διαφήμισης στα μέσα ενημέρωσης, σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε.

Οι ερευνητές θέλησαν να ποσοτικοποιήσουν τον αντίκτυπο της έκθεσης παιδιών σε διαφημίσεις τροφίμων και να αξιολογήσουν εάν η πρόσληψη τροφής επηρεάζεται είτε από το περιεχόμενο της διαφήμισης είτε από τον τύπο του μέσου ενημέρωσης.

Πέντε λεπτά έκθεση σε ανθυγιεινά τρόφιμα

Στην έρευνα συμμετείχαν 240 παιδιά ηλικίας 7-15 ετών από σχολείο στην κομητεία του Μέρσεϊσαϊντ, στην Αγγλία.

Οι συμμετέχοντες εκτέθηκαν για πέντε λεπτά σε διαφημίσεις ανθυγιεινών τροφίμων και στη συνέχεια σε διαφημίσεις μη τροφίμων, σε τέσσερις τύπους μέσων ενημέρωσης: οπτικοακουστικά (όπως τηλεόραση), οπτικά (αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης), ηχητικά (podcasts) και στατικά (χάρτινες διαφημιστικές πινακίδες).

Η μελέτη διαπίστωσε ότι τα παιδιά που εκτέθηκαν σε μόλις πέντε λεπτά διαφημίσεων για τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά, ζάχαρη ή/και αλάτι, κατανάλωναν κατά μέσο όρο 130 επιπλέον θερμίδες την ημέρα, ποσότητα που ισοδυναμεί με τις θερμίδες που περιέχονται σε δύο φέτες ψωμιού.

Συγκεκριμένα, κατανάλωναν περισσότερα σνακ (+58,4 θερμίδες), περισσότερο μεσημεριανό γεύμα (+72,5 θερμίδες) και συνολικά περισσότερο φαγητό (σνακ και μεσημεριανό γεύμα συνδυαστικά +130,90 θερμίδες) από ό,τι μετά την έκθεση σε διαφημίσεις χωρίς τρόφιμα.

Ενδιαφέρον είναι ότι το περιεχόμενο της διαφήμισης δεν μετρίασε αυτό το αποτέλεσμα και οι διαφημίσεις μόνο επωνυμίας ήταν εξίσου αποτελεσματικές με τις διαφημίσεις προϊόντων στην αύξηση της πρόσληψης τροφής.

Επίσης, την πρόσληψη θερμίδων δεν μετρίασε ούτε το είδος των μέσων ενημέρωσης ούτε η κοινωνικοοικονομική κατάσταση των οικογενειών.

Η τυχαιοποιημένη έρευνα παρουσιάστηκε σε μια περίοδο που πολλές χώρες στην Ευρώπη και παγκοσμίως εξετάζουν το ενδεχόμενο εφαρμογής περιορισμών στη διαφήμιση ανθυγιεινών τροφίμων για την αντιμετώπιση των αυξανόμενων επιπέδων παιδικής παχυσαρκίας.
πηγή: cnn.gr
Προηγ.

«Ανακωχή» Ουάσινγκτον – Πεκίνου: Αναστέλλουν για 90 ημέρες μέρος των δασμών

Επόμ.

Συντάξεις Ιουνίου: Πότε θα γίνουν οι πληρωμές – Αναλυτικά οι ημερομηνίες ανά ταμείο

Επόμ.
Συντάξεις Ιουνίου: Πότε θα γίνουν οι πληρωμές – Αναλυτικά οι ημερομηνίες ανά ταμείο

Συντάξεις Ιουνίου: Πότε θα γίνουν οι πληρωμές - Αναλυτικά οι ημερομηνίες ανά ταμείο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Τώρα στον αέρα

  • 94fm Eclectic Music
    00:00 - 14:00

Ροή ειδήσεων

Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet

Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet

23/05/2025
Οριοθετήθηκε η πυρκαγιά στον Αυλώνα

Οριοθετήθηκε η πυρκαγιά στον Αυλώνα

23/05/2025
Κ. Μητσοτάκης: Πάνω από 10.000 έχουν βρει εργασία μέσα από τις «Ημέρες Καριέρας»

Κ. Μητσοτάκης: Πάνω από 10.000 έχουν βρει εργασία μέσα από τις «Ημέρες Καριέρας»

23/05/2025

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ LIVE

Επικοινωνία 94fm
Επικοινωνία 94fm
LIVE

Το περιοδικό του Επικοινωνία | Τεύχος 14

Facebook Instagram Youtube

Ο Επικοινωνία 94FM, το Δημοτικό Ραδιόφωνο Ηρακλείου Αττικής, είναι από τους πρώτους σταθμούς που εξέπεμψαν με την απελευθέρωση της ραδιοφωνίας το 1989.

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

  • Διαύγεια
  • Ε.ΔΗ.Ρ.Τ.Μ.Μ.Ε
  • Διαφημιστείτε στον 94fm
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies

Μέλος της ΕΔΗΡΤΜΜΕ

Εγγραφή στο Newsletter

Copyright © 2024 94fm.gr

ΑΚΟΥΣΤΕ LIVE
  • Podcast
  • Web TV
  • Περιοδικό
  • Πρόγραμμα
  • Ηράκλειο
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτισμός
  • Διεθνή
  • Αθλητικά
  • Υγεία
No Result
View All Result