Από τις αρχές του νέου έτους, οι διαφημιστές που προβάλλουν καταχωρήσεις στο Facebook δεν θα μπορούν να στοχεύουν χρήστες με βάση λέξεις-κλειδιά που αφορούν ευαίσθητα θέματα, όπως η φυλή, η θρησκεία ή ο σεξουαλικός προσανατολισμός.
Η Meta Platforms, όπως μετονομάστηκε πρόσφατα η Facebook Inc., αντλεί το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από τις διαδικτυακές διαφημίσεις, δέχεται όμως επικρίσεις για τη στόχευση διαφημιστικών καταχωρήσεων με βάση τη συμπεριφορά του χρήστη.
Οι επικριτές επισημαίνουν ότι οι στοχευμένες διαφημίσεις μπορούν να οδηγήσουν σε αποκλεισμό ή στοχοποίηση ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων.
Το 2019, η εταιρεία δεσμεύτηκε να προχωρήσει σε αλλαγές στη διαφημιστική πλατφρόμα της, όταν αποκαλύφθηκε ότι ορισμένες διαφημίσεις εξαιρούσαν τους μαύρους και άλλες κοινωνικές ομάδες από αγγελίες σπιτιών.
ΠΗΓΗ:in.gr