Aυστηρότερους κανόνες εισάγει η Meta Platforms, ιδιοκτήτρια του Instagram και του Facebook, για τους διαφημιστές χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών που στοχεύουν Αυστραλούς πολίτες, σε μια προσπάθεια να καταπολεμήσει τις απάτες στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.
Η απόφαση έρχεται αφότου η Meta ανακοίνωσε τον Οκτώβριο ότι απέσυρε 8.000 διαφημίσεις με τα λεγόμενα «δολώματα διασημοτήτων», ως μέρος μιας προσπάθειας, σε συνεργασία με τις τράπεζες της Αυστραλίας, για περιορισμό στις διαφημιστικές απάτες που χρησιμοποιούν εικόνες διάσημων ανθρώπων για να εξαπατήσουν τους καταναλωτές να δώσουν χρήματα σε πλαστά επενδυτικά σχήματα.
Οι διαφημιστές θα πρέπει τώρα να επαληθεύσουν τα στοιχεία κάθε δικαιούχου και πληρωτή τους, προτού μπορέσουν να προβάλουν διαφημίσεις χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, είπε η Meta.
Αυστραλία: Αυστηροποίηση κανόνων διαφήμισης
«Η εισαγωγή της επαλήθευσης οικονομικών διαφημιζόμενων είναι ένα σημαντικό πρόσθετο βήμα για την προστασία των ανθρώπων στην Αυστραλία από αυτούς τους εξελιγμένους απατεώνες, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta ANZ, Will Easton.
Μόλις οι διαφημιζόμενοι επαληθευτούν, θα πρέπει να συμπεριλάβουν τα στοιχεία του πληρωτή και του δικαιούχου στις διαφημίσεις τους, τα οποία θα εμφανιστούν σε δήλωση αποποίησης ευθύνης “Πληρωμή για Από” μετά την έγκριση της διαφήμισης, ανέφερε η εταιρεία.
Τον περασμένο μήνα, η κεντροαριστερή κυβέρνηση της Αυστραλίας απέσυρε τα σχέδια για εοπιβολή προστίμου στις διαδικτυακές πλατφόρμες έως και 5% επί των παγκόσμιων εσόδων τους, επειδή απέτυχαν να αποτρέψουν τη διάδοση της παραπληροφόρησης στο διαδίκτυο.
Το νομοσχέδιο ήταν μέρος μιας ευρείας ρυθμιστικής καταστολής από την Καμπέρα, όπου οι ηγέτες έχουν παραπονεθεί ότι οι τεχνολογικές πλατφόρμες που εδρεύουν στο εξωτερικό υπερισχύουν της κυριαρχίας της χώρας και έρχεται πριν από τις ομοσπονδιακές εκλογές που αναμένεται να γίνουν εντός ενός έτους.
Η Αυστραλία ενέκρινε αυτήν την εβδομάδα έναν νόμο ορόσημο που απαγορεύει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για παιδιά κάτω των 16 ετών.
πηγή: in.gr