Η Αθήνα «συστήνεται» στις διεθνείς τουριστικές αγορές ως ένας δυναμικός και βιώσιμος προορισμός, μέσω του 8ου Travel Trade Athens. Η διοργάνωση – θεσμός του Δήμου Αθηναίων που υλοποιείται μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ) σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Τουριστικών Πρακτόρων (ΕΤΟΑ), φιλοξενεί από τις 9 10 Μαΐου στην Αθήνα περισσότερους από 160 εκπροσώπους σημαντικών εταιρειών της ελληνικής και ξένης τουριστικής βιομηχανίας, καθώς και δέκα εκπροσώπους από σημαντικά διεθνή Μέσα Ενημέρωσης, που μέσα από τη διοργάνωση, θα προβάλλουν τον προορισμό σε όλο τον κόσμο.
Με το φετινό Travel Trade Athens, η ελληνική πρωτεύουσα απευθύνεται σε βασικές αγορές – στόχους στην Ευρώπη, τη Βρετανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και τη Μέση Ανατολή. Στο 8ο Travel Trade, συμμετέχουν περισσότεροι από 70 εκπρόσωποι ξένων εταιρειών από τον ευρύτερο κλάδο του τουρισμού και των εκδηλώσεων και αντίστοιχα 90 ελληνικές επιχειρήσεις. Οι προγραμματισμένες B2B συναντήσεις εκτιμάται ότι, αυτές τις δύο ημέρες, θα ξεπεράσουν τις 1.400 και βασικός στόχος είναι μέσα από αυτές να συναφθούν οι περισσότερες δυνατές συμφωνίες για συνεργασίες που μελλοντικά θα ενισχύσουν την οικονομία της Αθήνας.
Τo πρωί της Δευτέρας, στο πλαίσιο του 8ου Travel Trade Athens, πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο King George, η καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου στην οποία συμμετείχαν ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Κώστας Μπακογιάννης, ο Πρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΑΤΑ, κ. Βαγγέλης Βλάχος.
Από τις τοποθετήσεις των ομιλητών, επιβεβαιώθηκε για ακόμη μία χρονιά η δέσμευση όλων των εμπλεκόμενων φορέων να συνεχίσουν να στηρίζουν με συνέπεια τη διοργάνωση, προκειμένου ο προορισμός της Αθήνας να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο, κυρίως στο εξωτερικό.
Στην ομιλία του ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Κώστας Μπακογιάννης, ευχαρίστησε θερμά τους εκπροσώπους της AEGEAN και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για τη συνεργασία τους στην κοινή προσπάθεια επανασύστασης της Αθήνας στις διεθνείς τουριστικές αγορές, και ανέφερε:
«Athens is back, ή αλλιώς η Αθήνα επέστρεψε. Και επέστρεψε με αισιοδοξία, με δυναμισμό, τολμώ να πω με ενθουσιασμό, παρά τις πολλές και μεγάλες κρίσεις που αντιμετωπίζουμε. Και αυτό, σε μεγάλο αυτό βαθμό, οφείλεται στο ότι καταφέραμε -και το καταφέραμε όλοι μαζί- να κάνουμε την κρίση ευκαιρία. Η πανδημία, μάς έδωσε τη δυνατότητα να επανασυστηθούμε διεθνώς.
Όχι μόνο για την Ακρόπολη, όχι μόνο για την αυθεντική ελληνική φιλοξενία, όχι μόνο για το φαγητό, αλλά ως μία πόλη, η οποία μπορεί να λειτουργήσει επαγγελματικά, η οποία μπορεί να απλώσει μία “ομπρέλα” προστασίας πάνω από όλους, από όλους τους Αθηναίους -όπου Αθηναίοι, είμαστε όλοι εμείς οι μόνιμοι κάτοικοι, αλλά και όλοι όσοι μας επισκέπτονται έστω και λίγες ώρες ή λίγες μέρες. Αυτή είναι μία συλλογική επιτυχία και σε αυτήν, θεσμοί όπως το This is Athens, έχουν παίξει καταλυτικό ρόλο.
Η Αθήνα, τα τελευταία χρόνια -κι αυτό φαίνεται από τις μετρήσεις- έχει αναδειχθεί σε προορισμό επιλογής για «city break», για επαγγελματικά ταξίδια, για επενδύσεις και για κινηματογραφικές παραγωγές. Σε μεγάλο βαθμό έχουν δικαιωθεί οι προσπάθειες που καταβάλλονται εδώ και αρκετά χρόνια, ώστε να γίνει η πόλη ένας ιδανικός προορισμός. Όμως, σε καμία περίπτωση δε δικαιούμαστε να επαναπαυόμαστε, ακριβώς το αντίθετο.
Η αφετηρία της προσπάθειάς μας για τα επόμενα χρόνια πρέπει να είναι μια αλλαγή υποδείγματος, μια αλλαγή τρόπου σκέψης. Να καταλάβουμε πλέον ότι πρέπει να αντιλαμβανόμαστε την πόλη μας ολιστικά. Να μην κάνουμε τον διαχωρισμό της τουριστικής και της τοπικής οικονομίας και ανταγωνιστικότητας, αλλά να αντιμετωπίζουμε τον προορισμό μας, την πόλη μας σαν “ένα”. Διότι η πραγματικότητα είναι ότι όταν επενδύουμε στην ποιότητα ζωής των μονίμων κατοίκων, τότε επενδύουμε και στην Αθήνα ως προορισμό για τους επισκέπτες».