Σε 458.000 ανέρχονται οι ασφαλισμένοι που εντάχθηκαν έως τον Αύγουστο στο Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ), ενώ τα σωρευμένα κεφάλαια από εισφορές φθάνουν τα 188 εκατ. ευρώ.
Το ΤΕΚΑ, προχώρησε στην ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής εφαρμογής myTEKA, μέσω της οποίας κάθε ασφαλισμένος μπορεί να έχει συνεχή εποπτεία και έλεγχο του ατομικού του λογαριασμού, μέσω του tablet ή του κινητού τηλεφώνου.
Ειδικότερα, με το myTEKA, οι ασφαλισμένοι έχουν άμεση πρόσβαση στον ατομικό τους λογαριασμό, ανά πάσα στιγμή και μπορούν να βρουν αναλυτικές, εξατομικευμένες πληροφορίες για:
α) το σύνολο των εισφορών που έχουν καταβάλει οι ίδιοι ή/και οι εργοδότες τους
β) το ιστορικό εισφορών και τις κινήσεις του λογαριασμού τους
γ) τις αποδόσεις των επενδύσεών τους και
δ) απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις και τρόπους επικοινωνίας με το Ταμείο.
Στο ΤΕΚΑ, οι εισφορές, που καταβάλλει ο ασφαλισμένος και ο εργοδότης του σήμερα για την επικουρική του ασφάλιση, αποταμιεύονται στο δικό του ατομικό «κουμπαρά» και χρηματοδοτούν αποκλειστικά τη δική του επικουρική σύνταξη.
Η εφαρμογή myTEKA είναι άμεσα διαθέσιμη στο Google Play Store και στο App Store.
Για την είσοδο στον λογαριασμό, απαιτείται διπλή ταυτοποίηση με τη χρήση των κωδικών πρόσβασης TAXISnet και στη συνέχεια του ΑΜΚΑ.
Το ΤΕΚΑ συστάθηκε το 2021, με την ψήφιση του Νόμου «Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση για τη Νέα Γενιά» και αποτελεί μέρος του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης.
Απευθύνεται κυρίως στους νεοεισερχόμενους στην αγορά εργασίας, ενώ μέχρι τις 31.12.2024, οι ασφαλισμένοι στον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ που έχουν γεννηθεί από 1.1.1987, μπορούν προαιρετικά να επιλέξουν αλλαγή ταμείου επικουρικής ασφάλισης και να μεταβούν στο ΤΕΚΑ, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας be.teka.gov.gr, δημιουργώντας τον ατομικό “συνταξιοδοτικό κουμπαρά” για επικουρική ασφάλιση.
ΠΗΓΗ:Αθήνα984