Σε νέο ωράριο θα εξυπηρετούν το κοινό από την Δευτέρα 15-3 οι υπηρεσίες του Δήμου Ηρακλείου Αττικής προκειμένου να περιοριστεί η επαφή του κόσμου τόσο μεταξύ τους, όσο και με τους δημοτικούς υπαλλήλους οι οποίοι, ελέω της φύσης των εργασίας τους, τυχόν να αποτελέσουν κόμβο για την διάδοση του ιού.
Το κεντρικό ΚΕΠ του δημαρχείου, σύμφωνα με την τελευταία υπουργική απόφαση, θα λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή από τις 7.30 έως τις 15.00 ενώ θα εξυπηρετεί μόνο κατόπιν ραντεβού που οι πολίτες μπορούν να κλείνουν στα τηλέφωνα 2132000191, 2132000276 και 2132000173.
Οι υπόλοιπες δημοτικές υπηρεσίες που δέχονται κοινό, όπως και το παράρτημα του ΚΕΠ στη λεωφόρο Πλαπούτα, θα λειτουργούν 9.00 με 13.00 με περιορισμένο αριθμό πολιτών εντός των αιθουσών κάθε φορά. Για την καλύτερη οργάνωση της εξυπηρέτησής τους οι πολίτες είναι καλό να τηλεφωνούν στην εκάστοτε υπηρεσία πριν την προσέλευσή τους, στα τηλέφωνα που αναλυτικά θα βρουν στην ιστοσελίδα του Δήμου και στο τέλος της ανακοίνωσης.
Τονίζουμε ότι στην διάθεση του κοινού υπάρχει η νέα πλατφόρμα online εξυπηρέτησης του Δήμου, από όπου ο πολίτης μπορεί από την άνεση, και την ασφάλεια πλέον, του σπιτιού του να εκδώσει μια σειρά από δημοφιλείς βεβαιώσεις και πιστοποιητικά, χωρίς άσκοπες μετακινήσεις. Ταυτόχρονα στο πενταψήφιο 15277, στο Γραφείο Εξυπηρέτησης του Δημότη, μπορεί να υποβάλλει αιτήματα καθημερινότητας που αφορούν την υποδομή της πόλης (καθαριότητα, περιβάλλον κτλ).
Για όλα τα παραπάνω υπάρχουν παραπομπές στο www.iraklio.gr.
Τηλέφωνα επικοινωνίας κοινού με υπηρεσίες εξυπηρέτησης
ΚΕΠ: 2132000191, 2132000276 και 2132000173
Δημοτολόγιο: 2132000224, 2132000229 και 2132000130
Ληξιαρχείο: 2132000127 και 2132000204
Οικονομική Υπηρεσία: 2132000241
Κοινωνική Υπηρεσία: 2102716636, 2102716948
Τεχνική Υπηρεσία: 2132000250