Η ώρα έφτασε, έπειτα από δυο χρόνια αναβολών της πρεμιέρας τού «No Time To Die» ο Τζέιμς Μποντ θα εμφανιστεί στη μεγάλη οθόνη, αυτή την εβδομάδα.
No Time To Die
(«No Time To Die») Περιπέτεια, βρετανικής και αμερικάνικης παραγωγής του 2020, σε σκηνοθεσία Κάρι Τζότζι Φουκουνάγκα, με τους Ντάνιελ Κρεγκ, Ράμι Μαλέκ, Άννα ντε Άρμας, Λέα Σειντού, Ρέιφ Φαίνς, Κριστόφ Βαλτς, Μπεν Γουίσο, Ναόμι Χάρις, Τζέφρι Ραίτ, Λασάσα Λιντς κα.
Πέρασαν κοντά 60 χρόνια από τότε και μετά τον εμβληματικό Κόνερι, παρέλασαν ως πρωταγωνιστές ο Ρότζερ Μουρ, ο λησμονημένος Τζορτζ Λέιζενμπι, ο Τίμοθι Ντάλτον και ο Πιρς Μπρόσναν. Εδώ και 12 χρόνια το ρόλο κρατά ο Ντάνιελ Κρεγκ, ένας ακόμη Άγγλος ηθοποιός που πήρε τη σκυτάλη από τον Μπρόσναν και πήγε παραπέρα τον περιζήτητο ρόλο, που αρχικά εμπνεύστηκε ο Ίαν Φλέμινγκ, τσαλακώνοντας κάπως τον ιλουστρασιόν ήρωα, αποκάλυψε σκοτεινές πτυχές του χαρακτήρα του, έδειξε ευάλωτος.
Όμως, με τούτη δω ταινία, κλείνει ακόμη ένας κύκλος για τον 007, καθώς είναι και η τελευταία με τον Κρεγκ, όπως έχει ανακοινωθεί. Άλλωστε, οι κύκλοι του κινηματογραφικού 007 ανοίγουν και κλείνουν κατά κύριο λόγο με την αλλαγή του πρωταγωνιστή στον ομώνυμο ρόλο.
Το μότο της ταινίας είναι «όλο και πιο δύσκολα ξεχωρίζεις τους καλούς από τους κακούς, τους ήρωες απ’ τους εγκληματίες». Πράγματι, οι εποχές έχουν αλλάξει δραματικά. Ο κόσμος έχει γίνει περισσότερο περίπλοκος. Ακόμη και οι εξοικειωμένες «υπηρεσίες» δείχνουν αδύναμες. Όχι όμως και ο Τζέιμς Μποντ…
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ… Ο Μποντ έχει εγκαταλείψει την ενεργό δράση, και απολαμβάνει μια ήρεμη ζωή στην Τζαμάικα. Η γαλήνη του θα διακοπεί, όταν ο παλιός του φίλος Φίλιξ Λέιτερ της ΣΙΑ εμφανίζεται ζητώντας τη βοήθειά του. Η αποστολή διάσωσης ενός επιστήμονα που τον έχουν απαγάγει αποδεικνύεται πιο περίπλοκη απ’ ό,τι αναμενόταν, οδηγώντας τον Μποντ στα χνάρια ενός μυστηριώδους κακοποιού, ο οποίος κατέχει μια επικίνδυνη νέα τεχνολογία.
Η Ακρόαση
(«The Audition») Δράμα, γερμανικής και γαλλικής παραγωγής του 2019, σε σκηνοθεσία Ινα Βάισε, με τους Νίνα Χος, Σόφι Ρόις, Θόρστεν Μέρτεν, Σιμόν Αμπκαριάν κα.
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ… Η Άννα Μπρόνσκι είναι δασκάλα βιολιού σε ένα μουσικό γυμνάσιο. Παρά την αντίθεση όλων των άλλων δασκάλων, η Άννα αναλαμβάνει την εισαγωγή ενός μαθητή, του Αλέξανδρου, στον οποίο και εντοπίζει ένα αξιοσημείωτο ταλέντο. Αποφασισμένη να τον προετοιμάσει για την ενδιάμεση εξέταση, παραμελεί την οικογένειά της – τον γιο της, Χόνας, τον οποίο και φέρνει σε ανταγωνισμό με τον νέο της μαθητή και τον σύζυγό της, Φιλίπ. Ο συνάδελφός της, Κρίστιαν, με τον οποίο έχει σχέση, την πείθει να συμμετάσχει σε ένα κουιντέτο. Όταν αποτυγχάνει κατά τη διάρκεια της κοινής τους συναυλίας, η πίεση αυξάνεται και εστιάζει πλέον όλη της την προσοχή στον μαθητή της. Την ημέρα των εξετάσεων τα γεγονότα παίρνουν μία τραγική τροπή.
Εγκλωβισμένος
(«Love Trilogy: Chained») Ισραηλινό δράμα του Γιαρόν Σανί («Ατζαμί») σε αυτό το δεύτερο μέρος της τριλογίας του για την αγάπη. Περιορισμένο ενδιαφέρον, κάποιες έξυπνες ιδέες και συμπαθητικές ερμηνείες, αλλά μέχρις εκεί. Ένας αστυνομικός, θα δει τον κόσμο του να καταρρέει όταν κατηγορείται άδικα για σεξουαλική παρενόχληση, τίθεται σε διαθεσιμότητα και ο γάμος του σε αδιέξοδο. Με τους Εράν Ναΐμ, Σταβ Αλμαγκόρ, Σταβ Πατάι κα.
Δεν Ακούμε τα Τραγούδια
Η πρώτη μήκους ελληνική ταινία του Τάκη Παπαναστασίου, σε ασπρόμαυρο, που φανερώνει ότι ο σκηνοθέτης της έχει ακόμη μεγάλη απόσταση να διανύσει για να φανερώσει το ταλέντο του και να ξεκαθαρίσει τις ομιχλώδεις σκέψεις του. Έντονες εικαστικές avant garde εικόνες, στομφώδες σενάριο, ψεύτικα αισθήματα και πολύ πόζα υπονομεύουν την ταινία, πολύ περισσότερο απ’ όσο θέλει και ο ίδιος ο σκηνοθέτης. Η μίνιμαλ ιστορία, που φτάνει στα όρια του γκροτέσκο, περιγράφει την ερωτική συνάντηση ενός παράξενου ζευγαριού με έναν νεαρό, έναντι αμοιβής… Παίζουν οι Νάνσυ Σιδέρη, Πάνος Παπαδόπουλος, Μιχαήλ Ταμπακάκης.
Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ