Αποφασισμένος να δώσει λύση και να ξεπεράσει τα εμπόδια που του έβαλε η αντιπολίτευση με την προσφυγή της στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, σχετικά με την παραχώρηση των γηπέδων τέννις της Δερμιδεσίου, δήλωσε στον σταθμό μας ο δήμαρχος Νέας Ιωνίας Παναγιώτης Μανούρης. Ο ίδιος πρόσθεσε πως η προσφυγή της παράταξης της πρώην δημάρχου, βάζει σε κίνδυνο όλα σχεδόν τα Αθλητικά Σωματεία της πόλης.
Σεβόμαστε το απόρρητό σας
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Διαβάστε περισσότερα






