Παρά τις αντιδράσεις των όμορων (πλην του Αμαρουσίου) δήμων, το ΠΕΣΥ Αττικής ψήφισε υπέρ της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για τη μετεγκατάσταση του Καζίνο της Πάρνηθας (Project Voria) στην περιοχή Δηλαβέρη, στα σύνορα Αμαρουσίου -Χαλανδρίου.
Πρόκειται για τη ΜΠΕ που αφορά επένδυση ύψους 250 εκατ. ευρώ της North Star Entertainment που αφορά στη δημιουργία του νέου προορισμού ψυχαγωγίας και φιλοξενίας στην περιοχή
Σύμφωνα με την εισήγηση που υπερψήφισε το ΠΕΣΥ Αττικής, ο νέος προορισμός που δημιουργεί η North Star στο κτήμα Δηλαβέρη, έχει σχεδιαστεί με τρόπο ώστε να μην εξαντλούνται τα μέγιστα επιτρεπόμενα μεγέθη δόμησης που προβλέπονται για το εν λόγω έργο. Και αυτό γιατί η φιλοσοφία του έργου δεν είναι η κατασκευή ενός κτιρίου που θα επιβάλλεται με τον όγκο του, αλλά η δημιουργία ενός προορισμού, που μαζί με τον περιβάλλοντα χώρο του, θα «δένει» αρμονικά με τον χαρακτήρα της περιοχής. Όπως υπογραμμίζεται, το έργο δεν έρχεται να δημιουργήσει ακόμα έναν υπερτοπικό εμπορικό προορισμό τύπου mall καθώς από τις χρήσεις του έργου εξαιρούνται δραστηριότητες όπως κινηματογράφοι, υπεραγορές, πολυκαταστήματα, εκθεσιακά κέντρα και άλλες παρόμοιες χρήσεις με αυτές που συναντάμε σήμερα στα μεγάλα εμπορικά κέντρα της χώρας.
Παράλληλα, σύμφωνα με την ΜΠΕ, ο σχεδιασμός προβλέπει τη δημιουργία χώρων πρασίνου της τάξεως των 17.232,06 τ.μ., με φυτά από ποικιλίες που ευδοκιμούν στο κλίμα της περιοχής και θα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του έργου. Οι σχεδιαζόμενες φυτεύσεις είναι περισσότερες από τις απαιτούμενες κατά 7.000 τ.μ. περίπου, ενώ υπερκαλύπτονται οι απαιτήσεις στο πλήθος των δέντρων που πρέπει να φυτευτούν. Σημειώνεται ότι 25 στρέμματα (από τα συνολικά 55 στρέμματα της έκτασης) θα παραχωρηθούν στον Δήμο Αμαρουσίου για κοινωφελείς χρήσεις με στόχο τη ψυχαγωγία των πολιτών και την ενθάρρυνση της σωματικής δραστηριότητας.
Γενική διαπίστωση της εισήγησης είναι ότι το νέο κτίριο δεν αναμένεται να δημιουργήσει άξιες λόγου επιβαρύνσεις στο τοπικό οδικό δίκτυο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις διαπιστώσεις της εισήγησης, ο βαθμός επιφόρτισης του τοπικού δικτύου εμπίπτει κυριολεκτικά στο όριο του στατιστικού λάθους, καθώς η όποια επιβάρυνση προκύψει δεν θα υπερβαίνει σε κανένα τμήμα του οδικού δικτύου το 1%! Όπως υπογραμμίζεται, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι χρήσεις του συγκροτήματος οι οποίες είναι εκείνες που δημιουργούν την περισσότερη κίνηση, προσελκύουν το κοινό όταν ο κυκλοφοριακός φόρτος της πόλης είναι αισθητά μειωμένος και όχι σε ώρες αιχμής.