Θετική είναι η ανταπόκριση των πολιτών απέναντι στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΔΥΠΑ, ωστόσο ο Φορέας δεν λαμβάνει ψήφο εμπιστοσύνης για τα προγράμματα απασχόλησης, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας PULSE.
Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, η οποία διενεργήθηκε κατά το χρονικό διάστημα 15-22 Ιουλίου, σε δείγμα 1.417 ατόμων από ολόκληρη την Ελλάδα, οι πολίτες που γνωρίζουν ή / και έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της ΔΥΠΑ εμφανίστηκαν θετικοί ως προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ΔΥΠΑ και παράλληλα επιφυλακτικοί ως προς τις υπηρεσίες απασχόλησης και κατάρτισης.
Αναλυτικότερα:
– Το 78% αξιολογεί θετικά τη ΔΥΠΑ συνολικά (όσοι είχαν επαφή-επικοινωνία το τελευταίο 6μηνο)
– Το 77% αξιολογεί θετικά τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πολιτών
– Το 75% αξιολογεί θετικά την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πολιτών
– Το 72% αξιολογεί ως χρήσιμες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και τις ψηφιακές εφαρμογές για την εξυπηρέτηση των πολιτών
Από το σημείο αυτό και έπειτα, τα ποσοστά αποδοχής υποχωρούν ακόμη κι αν δεν αναφέρονται στην αποτελεσματικότητα, αλλά στην επί της αρχής χρησιμότητα των προγραμμάτων που υλοποιεί η ΔΥΠΑ:
– Το 66% όσων δήλωσαν άνεργοι είτε έχουν ακούσει είτε γνωρίζουν πολύ καλά τις «Ημέρες Καριέρας»
– Το 64% αξιολογεί ως σημαντικές τις υπηρεσίες και τις παροχές της ΔΥΠΑ στην προσπάθεια αντιμετώπισης της ανεργίας
– Το 64% αξιολογεί ως σημαντικές τις πρωτοβουλίες για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων εργαζομένων και ανέργων
– Το 62% αξιολογεί ως σημαντικά τα προγράμματα απασχόλησης, που επιδοτούν επιχειρήσεις για να προσλάβουν ανέργους, ενώ
– το 59% θεωρεί σημαντικό τον ρόλο της ΔΥΠΑ στην ενίσχυση τεχνικών επαγγελμάτων με ελλείψεις στην αγορά εργασίας
ΑΘΗΝΑ 984