Το Νetflix ‘έβγαλε’ πέρυσι περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια δολάρια.
Στελέχη της εξηγούν ωστόσο, πως δεν ήταν όσα πολλά φαίνονται, όταν συγκρίνονται με τα ετήσια έσοδα της payTV και του streaming (300.000.000.000) ή τα 180.000.000.000 που έδωσαν εταιρίες για τηλεοπτική διαφήμιση ή τα 130.000.000.000 δολάρια που ξοδεύει ο μέσος καταναλωτής για gaming.
Για αυτό και αποφασίστηκαν μέτρα “που θα μας επιτρέψουν να δώσουμε στους συνδρομητές μας ακόμα καλύτερο περιεχόμενο”.
Τα ξέρετε: είναι το ‘κλείδωμα’ των λογαριασμών ώστε να τους απολαμβάνουν μόνο όσοι τους πληρώνουν και η επιλογή να επιτρέψουμε την προβολή διαφημίσεων -και να γλιτώσουμε κάτι από τη συνδρομή.
Ήλθε η ώρα του paid sharing
Περισσότεροι από 100.000.000 λογαριασμοί στο Netflix δεν είναι αυτό που φαίνονται. Δηλαδή, δεν χρησιμοποιούνται (μόνο) από τον καταχωρημένο ως ιδιοκτήτη της συνδρομής. Δηλαδή, οι κωδικοί είναι κοινής χρήσης.
Αυτό αποκαλύφθηκε στην επιστολή που έλαβαν οι μέτοχοι της πλατφόρμας.
Το περιεχόμενο της αφορούσε όσα έγιναν το 2022 και όσα εκτιμάται πως θα συμβούν το 2023, όταν θα τεθεί ευρύτερα σε εφαρμογή το ‘paid sharing’ μέσα στο πρώτο τρίμηνο του έτους. Δηλαδή, μέχρι τον Μάρτιο.
Οι σχετικές δοκιμές (εντοπισμού παραβατών -χρηστών λογαριασμών που δεν τους ανήκαν και ανεπεργοποίηση) έχουν ξεκινήσει στη Λατινική Αμερική, όπου όποιον δεν ζει στο σπίτι που είναι η ‘έδρα’ της συνδρομής (αναφέρεται ως “δανειζόμενος”) πληρώνει επιπλέον 2 ή 3 δολάρια.
Όπως αναφέρθηκε στην επιστολή οι ‘διαρροές’ “υπονομεύουν την μακροπρόθεσμη ικανότητα μας να επενδύσουμε και να βελτιώσουμε το Netflix.
Από την εμπειρία μας στη Λατινική Αμερική, περιμένουμε ως αντίδραση κάποιες ακυρώσεις σε κάθε αγορά που θα επηρεάσει την αύξηση του κοινού μας, στις μετρήσεις τρίτων -στο βαθμό που δεν θα ‘πιάσουμε’ τους στόχους μας.
Καθώς όμως, τα νοικοκυριά που ‘δανείζονταν’ λογαριασμούς, θα αρχίσουν να ενεργοποιούν τους ανεξάρτητους δικούς τους θα προστεθούν μέλη και έτσι αναμένουμε να δούμε συνολικά, βελτιωμένα έσοδα. Αυτό είδαμε να συμβαίνεις τη Λατινική Αμερική και συνάδει με τους στόχους μας. Με όλα τα πλάνα που έχουμε κάνει και τις αλλαγές στις τιμές”.
Ποιος είναι ο στόχος;
“Η διατήρηση της διψήφιας αύξησης εσόδων. Ως προς αυτό, θα βοηθήσει και η διάθεση της έκδοσης που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις σε όλον τον κόσμο (τον Νοέμβριο ‘μπήκε’ σε 12 χώρες).
Εκτιμάται πως θα υπάρχει μια πτώση στα έσοδα έως τον Μάρτιο (της τάξεως του 20 με 25%), κυρίως εξαιτίας του ότι ‘πέφτει’ πάνω στα έξοδα για δημιουργία περιεχομένου”.
Το 2022 είδαμε το περισσότερο περιεχόμενο στο Netflix
Όπως μπορείτε να διαβάστε στην επιστολή, το 2022 ήταν το καλύτερο έτος για την πλατφόρμα, σε ό,τι αφορά την ανταπόκριση του κοινού στο περιεχόμενο.
Πράγμα που φαίνεται από το γεγονός ότι σε αυτό το έτος προβλήθηκαν
- πέντε από τα δέκα δημοφιλέστερες σεζόν αγγλόφωνων τηλεοπτικών σίριαλ (το Stranger Things 4, Wednesday έφτασαν στα 1.000.000.000 views, ενώ ακολούθησαν το Monster: The Jeffrey Dahmer Story και το Bridgerton Season 2 και το Inventing Anna),
- τέσσερα ‘μέλη’ των 10 δημοφιλέστερων αγγλόφωνων ταινιών (The Adam Project, The Gray Man, Purple Hearts and Glass Onion: A Knives Out Mystery),
- δυο από τα 10 πιο δημοφιλή μη αγγλόφωνα σίριαλ (All of Us Are Dead και Extraordinary Attorney Woo),
- επτά καταγραφές στο ΤΟΡ10 των πιο δημοφιλών μη αγγλόφωνων ταινιών (Troll -Νορβηγία-, All Quiet on the Western Front -Γερμανία-, Black Crab -Σουηδία-, Through My Window -Ισπανία-, The Takedown -Γαλλία-, My Name is Vendetta -Ιταλία- και Loving Adults -Δανία),
- το Sea Beast που ήταν το πιο επιτυχημένο animated.
- το The Tinder Swindler που έγινε το πιο επιτυχημένο ντοκιμαντέρ.
- το Harry & Meghan που ήταν το δεύτερο πιο δημοφιλές docuseries της ιστορίας.
πηγή: news247.gr