Πολύ αυξημένη είναι η κίνηση το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης 2 Μαΐου στο λιμάνι του Πειραιά όπου χιλιάδες πολίτες σπεύδουν να επιβιβαστούν στα πλοία για να ταξιδέψουν στα νησιά για τις γιορτές του Πάσχα. Την ίδια στιγμή μεγάλη πληρότητα καταγράφεται στα λεωφορεία των ΚΤΕΛ όπως και στις αεροπορικές πτήσεις, ενώ αρκετοί είναι οι πολίτες που θα ταξιδέψουν εκτός των πόλεων με τα ΙΧ τους.
Σε ότι αφορά την κίνηση των επιβατών στα λιμάνια και σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων των εταιρειών για σήμερα από τον Πειραιά έχουν προγραμματιστεί 22 δρομολόγια πλοίων με 25.574 αναχωρήσεις επιβατών, ενώ από το λιμάνι της Ραφήνας 10 απόπλοι με 10.870 επιβάτες.
Αλλά και χθες Μ. Τετάρτη από το λιμάνι του Πειραιά πραγματοποιήθηκαν μετά τις 12 τα μεσάνυχτα, λόγω της απεργίας της ΠΝΟ για την Πρωτομαγιά, 11 απόπλοι πλοίων με 11.305 αναχωρήσεις επιβατών.
Στο λιμάνι του Πειραιά όπου από νωρίς το πρωί επικρατούσε το αδιαχώρητο καθώς πραγματοποιήθηκαν δεκάδες αναχωρήσεις επιβατικών πλοίων, βρέθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης.
«Η ασφάλεια των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών είναι για μας, πρώτη προτεραιότητα» δήλωσε ο κ. Στυλιανίδης, ο οποίος επισκέφθηκε το λιμάνι του Πειραιά και συγκεκριμένα την πύλη Ε-7, ενόψει της εξόδου των εκδρομέων του Πάσχα που έχει ήδη ξεκινήσει.
Στυλιανίδης: Υψηλά στάνταρ ασφαλείας για τους επιβάτες
Ο κ. Στυλιανίδης είπε ότι θα πρέπει να τηρηθούν τα υψηλά στάνταρ για την ασφάλεια των επιβατών και των πληρωμάτων της ακτοπλοΐας, αναφέροντας ότι αυτό αποτελεί και την πεμπτουσία όλων των ελέγχων που πραγματοποιεί το λιμενικό σώμα.
Ενόψει της εξόδου του Πάσχα, ο υπουργός τόνισε ότι ομάδες από το λιμενικό σώμα θα επιβλέπουν αυστηρά την τήρηση του μέτρου μεταφοράς των συγκεκριμένων οχημάτων αλλά το βασικότερο είναι να γνωρίζουν το θέμα και οι επιβάτες που θα έρθουν στο λιμάνι, προκειμένου να αναχωρήσουν κανονικά και να μην υπάρχει κάποιο συμβάν από το οποίο θα στεναχωρηθεί κόσμος.
Οι οδηγίες της εγκυκλίου για τη μεταφορά οχημάτων AFVS
Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες της επικαιροποιημένης εγκυκλίου, στα αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα θα πρέπει να καταγράφεται στο πλοίο το είδος του οχήματος και η θέση στην οποία σταθμεύει στο γκαράζ του πλοίου.
Οι επιβάτες οδηγοί θα πρέπει να έχουν πραγματοποιήσει προληπτικό έλεγχο της θερμοκρασίας των συσσωρευτών του οχήματος, ενώ θα πρέπει να ενημερώνουν το πλήρωμα για οποιαδήποτε λήψη ή ένδειξη συναγερμού από το όχημά τους. Επίσης, επισημαίνεται ότι το επίπεδο φόρτισης των οχημάτων κατά την είσοδό τους στα πλοία της ακτοπλοΐας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το 40% της συνολικής χωρητικότητάς τους.
Σημειώνει εξάλλου ότι στο πλήρωμα θα πρέπει να υπάρχει καλύτερη εκτίμηση για το πού και πώς θα τοποθετούνται τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα στο γκαράζ του πλοίου, καθώς είναι κατά μέσο όρο 25% βαρύτερα από τα αντίστοιχα συμβατικά, ενώ στον συγκεκριμένο χώρο θα πρέπει να υπάρχει πάντα κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης και τεχνητός εξαερισμός του χώρου φόρτωσης, εφόσον αυτός είναι κλειστός.
Για ορισμένα πλοία που έχουν ανοιχτούς χώρους προτείνεται η φόρτωση των συγκεκριμένων οχημάτων σε αυτόν.
Αυξημένη η κίνηση σε ΚΤΕΛ και πτήσεις
Ιδιαίτερα αυξημένη είναι η κίνηση και στα ΚΤΕΛ και στα αεροδρόμια όπου οι πληρότητες στις πτήσεις είναι υψηλές.
Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ από νωρίς το πρωί, αναχωρούν το ένα μετά το άλλο με πληρότητα 100% για διάφορες περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας.
Μεγάλη πληρότητα καταγράφεται και στις αεροπορικές πτήσεις για προορισμούς τόσο εντός της ελληνικής επικράτειας όσο και για το εξωτερικό.
Ωστόσο αρκετοί είναι και οι πολίτες που θα βγουν εκτός των αστικών κέντρων χρησιμοποιώντας τα ΙΧ. για αυτό άλλωστε η κίνηση στις εξόδους των Εθνικών οδών Αθηνών – Κορίνθου και Αθηνών – Λαμίας είναι από το πρωί αρκετά αυξημένη.
πηγή: cnn.gr