«Η έλλειψη στρατηγικής που διέπει τη λειτουργία του νησιού μας οδήγησε σε αυτή τη νέα προσπάθεια ενασχόλησης με την Τοπική Αυτοδιοίκηση», δήλωσε στον σταθμό μας η υποψήφια δήμαρχος Τήνου Αναστασία Ψάλτη. Η ίδια παρουσίασε τους βασικούς άξονες του προεκλογικού της προγράμματος, ενώ παράλληλα άσκησε κριτική για τις παθογένειες και την έλλειψη βασικών υποδομών, όπως το νερό, η υγεία και το λιμάνι…!
Σεβόμαστε το απόρρητό σας
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Διαβάστε περισσότερα






