«Από το 2016 ξεκινήσαμε την προσπάθεια για την πλήρη ανάπλαση των πεζοδρομίων και των διαδρομών ενός εκ των κεντρικότερων δρόμων του Κερατσινίου, της οδού Γρηγορίου Λαμπράκη και ο Νίκος ο Χαρδαλιάς αποδέχτηκε την αναγκαιότητα του έργου», δήλωσε ο δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας Χρήστος Βρεττάκος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον σταθμό μας, με αφορμή την υπογραφή της σχετικής προγραμματικής σύμβασης. «Θα πάμε να επιβάλλουμε πεζοδρόμια για τους ανθρώπους, αλλά προφανώς θα είναι και αισθητική η παρέμβαση», πρόσθεσε ο Χρήστος Βρεττάκος.
Σεβόμαστε το απόρρητό σας
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Διαβάστε περισσότερα






