Σάββατο, 14 Ιουνίου, 2025
  • Ο Σταθμός
  • Δήμος Ηρακλείου
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
Επικοινωνία 94FM
ΑΚΟΥΣΤΕ LIVE
  • Podcast
  • Web TV
  • Περιοδικό
  • Πρόγραμμα
  • Ηράκλειο
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτισμός
  • Διεθνή
  • Αθλητικά
  • Υγεία
  • Podcast
  • Web TV
  • Περιοδικό
  • Πρόγραμμα
  • Ηράκλειο
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτισμός
  • Διεθνή
  • Αθλητικά
  • Υγεία
No Result
View All Result
Επικοινωνία 94FM
Home Top News

Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Υπηρεσιών Δημόσιας Διοίκησης από τους πολίτες

από Γιώργος Μισιάκας
Πριν 1 μήνα
σε Top News, Αυτοδιοίκηση
Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Υπηρεσιών Δημόσιας Διοίκησης από τους πολίτες
Share on FacebookShare on Twitter

Το «Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Υπηρεσιών Δημόσιας Διοίκησης από τους πολίτες», μια καινοτόμος υπηρεσία που δημιουργήθηκε από τη συνεργασία του υπουργείου Εσωτερικών και του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με στόχο την ενεργό συμμετοχή των πολιτών στη βελτίωση της καθημερινότητάς τους, παρουσιάστηκε  από τον υπουργό Εσωτερικών, Θοδωρή Λιβάνιο και τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου.

Ο κ. Λιβάνιος τόνισε ότι οι πολίτες, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, έχουν πλέον τη δυνατότητα -προαιρετικά και ανώνυμα- να αξιολογήσουν και να εκφράσουν τη γνώμη τους για μια σειρά δημόσιων υπηρεσιών, μέσω ενός προγράμματος που υλοποιείται για πρώτη φορά. «Ό,τι μετριέται, μπορεί να βελτιωθεί» ανέφερε ο κ. Λιβάνιος, υπογραμμίζοντας ότι η αξιοποίηση του Εθνικού Μητρώου Επικοινωνίας αποτελεί κρίσιμο εργαλείο για τη συλλογή απόψεων και τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών. Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και στην ανταπόκριση στις πραγματικές ανάγκες των πολιτών.

Τα βασικά στοιχεία του ερωτηματολογίου:
* Στόχος: Η συλλογή ποσοτικών δεδομένων σχετικά με την ικανοποίηση των πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, με σκοπό τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της ποιότητας της δημόσιας διοίκησης.
* Προσβασιμότητα: Το ερωτηματολόγιο είναι διαθέσιμο μέσω του gov.gr και της ιστοσελίδας αξιολόγηση.ypes.gov.gr, διευκολύνοντας τη συμμετοχή των πολιτών. Η εφαρμογή είναι σχεδιασμένη από το Υπουργείο Εσωτερικών και υλοποιήθηκε από το ΕΔΥΤΕ.
* Χρονική διάρκεια: Το ερωτηματολόγιο θα είναι διαθέσιμο δύο φορές τον χρόνο, μία την περίοδο Απριλίου-Μαΐου και μία την περίοδο Οκτωβρίου-Νοεμβρίου, επιτρέποντας την παρακολούθηση της εξέλιξης των υπηρεσιών. Οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν τις αξιολογήσεις τους έως τις 24 Μαΐου, και τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στις αρχές Ιουνίου, μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας των δεδομένων.
* Ανωνυμία και αξιοπιστία: Η συμμετοχή είναι ανώνυμη, διασφαλίζοντας την ειλικρινή έκφραση απόψεων. Η μοναδικότητα των απαντήσεων εξασφαλίζεται μέσω κωδικών τάξης, ενισχύοντας την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων.
Το ερωτηματολόγιο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων:
– Υπηρεσίες του Κεντρικού Κράτους: Αξιολόγηση της ΑΑΔΕ, του ΕΦΚΑ, του κτηματολογίου, της ΔΥΠΑ και άλλων.
– Ψηφιακές Υπηρεσίες: Αξιολόγηση των ψηφιακών εργαλείων, όπως το myHealth, η ηλεκτρονική συνταγογράφηση και οι υπηρεσίες του gov.gr.
– Υπηρεσίες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης: Αξιολόγηση της καθαριότητας, του ηλεκτροφωτισμού, των παιδικών σταθμών και άλλων τοπικών υπηρεσιών.
– Ανάλυση Δεδομένων: Τα αποτελέσματα θα παρουσιαστούν ανά φορέα, υπηρεσία, περιφέρεια, δήμο, ακόμα και ανά ταχυδρομικό κώδικα, παρέχοντας λεπτομερή εικόνα της ικανοποίησης των πολιτών. Επιπλέον, θα εξεταστεί η διάθεση των δεδομένων σε μορφή ανοικτών δεδομένων (open data) για περαιτέρω ανάλυση.
Ο κ. Λιβάνιος διευκρίνισε ότι το ερωτηματολόγιο δεν αφορά την αξιολόγηση των υπαλλήλων, αλλά την ποιότητα των υπηρεσιών. Δεν συνδέεται με το σύστημα επιβράβευσης του δημοσίου και δεν αποτελεί πλατφόρμα υποβολής προσωπικών αιτημάτων. «Η πρωτοβουλία αυτή σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς μια δημόσια διοίκηση πιο διαφανή, αποτελεσματική και προσανατολισμένη στις ανάγκες του πολίτη», κατέληξε ο κ. Λιβάνιος.

Δ. Παπαστεργίου: Ασφαλής η διαδικασία ψηφιακής επικοινωνίας με τους πολίτες
«Έχουμε την υποχρέωση, αλλά και τεράστια χαρά να συνεργαζόμαστε με το υπουργείο Εσωτερικών και να υλοποιούμε δράσεις σαν και αυτή τη καινοτόμο δράση», δήλωσε ο κ. Παπαστεργίου και τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου. Η δράση υλοποιείται μέσω του gov.gr και στόχος της είναι η ασφαλής επικοινωνία με τους πολίτες που είναι γραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ).
«Δεν θα φύγει κανένα SMS, δεν θα φύγει κανένα email προκειμένου να ειδοποιήσουμε τους πολίτες, αλλά θα γίνει με push notification πάνω στο κινητό. Και αυτό γίνεται γιατί πλέον θέλουμε όλο και περισσότερο να φέρουμε ασφαλή διακίνηση πληροφορίας. Προφανώς δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι όσοι είναι εγγεγραμμένοι στο ΕΜΕπ. Κάποιος απλά μπορεί να μπει στο gov.gr και να συμμετέχει στο ερωτηματολόγιο» τόνισε.
Από σήμερα, όπως είπε, ξεκινούν να αποστέλλονται τα push notifications ως μία επιπλέον ειδοποίηση. «Είναι πολύ σημαντικό να πουν την άποψή τους οι πολίτες. Και εμείς και το υπουργείο Εσωτερικών λέμε ότι οι πολίτες θέλουν λίγα λεπτά για να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες Δημόσιας Διοίκησης, ώστε να έχουμε ένα καλύτερο ελληνικό δημόσιο» ανέφερε.
Διευκρίνισε ότι δεν υπάρχουν ερωτήσεις για το κομμάτι της υγείας, διότι «υπάρχει ειδικό ερωτηματολόγιο και ξεχωριστό πρόγραμμα, το οποίο τρέχει μαζί με το υπουργείο Υγείας. Υπάρχει ξεχωριστό ερωτηματολόγιο, το οποίο θα μπορεί σύντομα να απαντήσει κάποιος ο οποίος έχει δεχθεί και υπηρεσίες από το δημόσιο σύστημα υγείας. Άρα εκεί πέρα θα υπάρξει περαιτέρω αξιολόγηση, το κάνει και το υπουργείο Υγείας, το κάνει και ο ΕΦΚΑ για τις δικές του υπηρεσίες».
Ο κ. Παπαστεργίου κατέληξε λέγοντας «ότι είναι μια κομβική στιγμή για το ελληνικό δημόσιο για να γίνει καλύτερο».

Προηγ.

Το Κέντρο Κοινότητας στο κτίριο της Λιοσίων εγκαινίασε ο Χάρης Δούκας

Επόμ.

ΥΠΕΣ: Τα κοιμητήρια ανήκουν στην αποκλειστική αρμοδιότητα των Δήμων

Επόμ.
ΥΠΕΣ: Διευκρινιστική εγκύκλιος για τις συνεδριάσεις ΝΠΔΔ και συνδέσμων ΟΤΑ

ΥΠΕΣ: Τα κοιμητήρια ανήκουν στην αποκλειστική αρμοδιότητα των Δήμων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Τώρα στον αέρα

  • 94fm Eclectic Music
    00:00 - 14:00

Ροή ειδήσεων

Ο Γιάννης Συμεωνίδης στην εκπομπή Namaste του Επικοινωνία 94 για το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη Τσίπρα

Ο Γιάννης Συμεωνίδης στην εκπομπή Namaste του Επικοινωνία 94 για το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη Τσίπρα

13/06/2025
Δίκη ΟΠΕΚΕΠΕ: Τι είπαν στις απολογίες τους οι κατηγορούμενοι

Δίκη ΟΠΕΚΕΠΕ: Τι είπαν στις απολογίες τους οι κατηγορούμενοι

13/06/2025
Λειψυδρία: Το καλοκαίρι η διαμόρφωση του Εθνικού Σχεδίου για τα ύδατα

Λειψυδρία: Το καλοκαίρι η διαμόρφωση του Εθνικού Σχεδίου για τα ύδατα

13/06/2025

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ LIVE

Επικοινωνία 94fm
Επικοινωνία 94fm
LIVE

Το περιοδικό του Επικοινωνία | Τεύχος 14

Facebook Instagram Youtube

Ο Επικοινωνία 94FM, το Δημοτικό Ραδιόφωνο Ηρακλείου Αττικής, είναι από τους πρώτους σταθμούς που εξέπεμψαν με την απελευθέρωση της ραδιοφωνίας το 1989.

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

  • Διαύγεια
  • Ε.ΔΗ.Ρ.Τ.Μ.Μ.Ε
  • Διαφημιστείτε στον 94fm
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies

Μέλος της ΕΔΗΡΤΜΜΕ

Εγγραφή στο Newsletter

Copyright © 2024 94fm.gr

ΑΚΟΥΣΤΕ LIVE
  • Podcast
  • Web TV
  • Περιοδικό
  • Πρόγραμμα
  • Ηράκλειο
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτισμός
  • Διεθνή
  • Αθλητικά
  • Υγεία
No Result
View All Result