Χωρίς μεγάλα προβλήματα από την κακοκαιρία μέχρι στιγμής είναι ο Δήμος Διονύσου, όπως δήλωσε στον σταθμό μας ο δήμαρχος Γιάννης Καλαφατέλης. Ο ίδιος πρόσθεσε πως καταβάλλεται κάθε προσπάθεια ώστε το βασικό κατ’ αρχάς οδικό δίκτυο να παραμείνει ανοιχτό, με συνεχείς αποχιονισμούς και ρίψη αλατιού. «Δυσκολότερος είναι βέβαια ο καθαρισμός των μικρότερων δρόμων», τόνισε ο κ. Καλαφατέλης.
Σεβόμαστε το απόρρητό σας
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Διαβάστε περισσότερα






