«Η αντίληψη η δική μας είναι ότι λειτουργούμε συνεργατικά και σε συνεννόηση με την κεντρική διοίκηση. Δυστυχώς, όμως η μία έκπληξη διαδέχεται την άλλη και πάμε από αιφνιδιασμό σε αιφνιδιασμό», δήλωσε ο δήμαρχος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης και Ά αντιπρόεδρος της ΚΕΔΕ Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον 94.0 και τις Δημοτικές Διαπλοκές, με αφορμή το θέμα μεταφοράς των Υπηρεσιών Δόμησης (ΥΔΟΜ) από τους Δήμους στο Κτηματολόγιο. Ταυτόχρονα, ο κ. Κωνσταντέλλος ξεκαθάρισε πως στην πρόσφατη σύσκεψη με τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρο Παπασταύρου στο ΥΠΕΝ, παρουσία των Υπουργών Εσωτερικών κ. Θεόδωρου Λιβάνιου και Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Δημήτρη Παπαστεργίου, ακούστηκε μια άποψη με την οποία η ΚΕΔΕ δεν συμφωνεί πουθενά…! «Αν τελικά η Κυβέρνηση επιμείνει θα πράξουμε ό,τι πράξαμε με το τέλος Ταφής και τον ΝΟΚ… θα προσφύγουμε στο Συμβούλιο της επικρατείας», ήταν τα λόγια του Γρηγόρη Κωνσταντέλλου.
Σεβόμαστε το απόρρητό σας
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Διαβάστε περισσότερα






