«Γενικότερα υπάρχει μια καλή χημεία στο πλαίσιο των διαβουλεύσεων και όλα τα θέματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι στο τραπέζι. Όλοι, ωστόσο είχαμε στο μυαλό μας μια πιο δομικού τύπου μεταρρύθμιση», τόνισε ο δήμαρχος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης και Ά αντιπρόεδρος της ΚΕΔΕ Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον 94.0 και τις Δημοτικές Διαπλοκές. Ο ίδιος αναφερόμενος στον νέο εκλογικό νόμο, συμπλήρωσε πως θα κριθεί εκ του αποτελέσματος, καθώς τώρα μόνο εκτιμήσεις μπορούν να γίνουν.
Σεβόμαστε το απόρρητό σας
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Διαβάστε περισσότερα






