Με πολύ αυξημένη κίνηση στις κεντρικές οδούς του λεκανοπεδίου ξεκινά το πρωί της Τρίτης (19/050 με τον Κηφισό και το κέντρο της Αθήνας να κρατούν τα «σκήπτρα» της ταλαιπωρίας για τους οδηγούς.
Αρκετά δύσκολη για τους οδηγούς είναι η κατάσταση και στην Αττική Οδό καθώς και στο λιμάνι του Πειραιά.
Τα οχήματα πάνε σημειωτόν από το ύψος της Λένορμαν μέχρι τη Φιλαδέλφεια.
Και στους δρόμους του κέντρου καταγράφεται αυξημένη κίνηση και συγκεκριμένα σε:
Αλεξάνδρας
Κατεχάκη (ρεύμα από Ηλιούπολη )
Λ. Κηφισίας (άνοδος)
Λ. Κηφισίας (κάθοδος)
Βασ. Σοφίας (άνοδος)
Βασ. Σοφίας (κάθοδος)
Βασ. Κωνσταντίνου
Καλλιρρόης
Λ. Συγγρού (άνοδος)
Σταδίου
Στον Πειραιά αλλά και στους γύρω δρόμους από αυτό η κίνηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη με τους οδηγούς να κινούνται με χαμηλές ταχύτητες.
Στην Αττική Οδό οι καθυστερήσεις ξεπερνούν τα είκοσι λεπτά και κυρίως στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο.
πηγή: cnn.gr






