«Ο κόσμος μου έδωσε την πολιτική εντολή να τον υπηρετήσω για ακόμα 5 χρόνια», δήλωσε στον σταθμό μας ο επανεκλεγείς δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας Λάμπρος Μίχος. Ο ίδιος δήλωσε συγκινημένος για την τιμή που του έκαναν οι συνδημότες του, ενώ ταυτόχρονα δεσμεύτηκε πως θα συνεχίσει το έργο του με ακόμα μεγαλύτερο ρυθμό.
Σεβόμαστε το απόρρητό σας
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Διαβάστε περισσότερα






