«Ο κύριος Μαμαλάκης για να μην μιλήσει για το τέλος ταφής απορριμμάτων, προτιμά να πετάει την μπάλα στην εξέδρα και να συνεχίζει τη λογική της καμένης γης…! Είναι καθαρή πολιτική του επιλογή να μετακυλήσει το κόστος του τέλους ταφής στους πολίτες», τόνισε η πρώην δήμαρχος Αγίου Δημητρίου και νυν επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Μαρία Ανδρούτσου, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον 94.0 και τις Δημοτικές Διαπλοκές. Η ίδια πρόσθεσε πως ο νέος δήμαρχος δυστυχώς βαδίζει σε λάθος δρόμο…!
Σεβόμαστε το απόρρητό σας
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Διαβάστε περισσότερα






