Αισιόδοξος πως το δάσος Μορέλλα θα παραμείνει δάσος και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ, όσες προσπάθειες και αν κάνουν οι επίδοξοι καταπατητές, δήλωσε στον σταθμό μας ο δήμαρχος Λυκόβρυσης-Πεύκης Μάριος Ψυχάλης. Αφορμή στάθηκε η εκδίκαση την προηγούμενη εβδομάδα της έφεσης, που έχουν ασκήσει οι αδελφοί Βούλγαρη κατά της πρωτόδικης απόφασης του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, η οποία απέρριψε την αγωγή τους και αφορά το κεντρικό δάσος Μορέλλα.
Σεβόμαστε το απόρρητό σας
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Διαβάστε περισσότερα






