Ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής συμμετείχε σε μια ακόμα Attica Green Expo, την ετήσια έκθεση – συνάντηση φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, την κεντρικής πολιτικής σκηνής και της αγοράς με αντικείμενο τις νέες τεχνολογίες και πρακτικές για την Οικολογία, την Πράσινη Ανάπτυξη και την Βιωσιμότητα.
Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, ο Δήμος είχε το δικό του περίπτερο στην Έκθεση για να προωθήσει τις δικές του δράσεις και πρωτοβουλίες ενώ, παράλληλα, οι άνθρωποί του συμμετείχαν στα πάνελ και τα φόρουμ συζητήσεων και ανταλλαγής ιδεών.
Η Δήμητρα Μπαλαρή, ο Γιώργος Μισιάκας και ο Χρήστος Μαντζουράνης παρακολούθησαν την Έκθεση και μίλησαν τον δήμαρχο της πόλης, Νίκο Μπάμπαλο, και την γενική γραμματέα του Δήμου, Κατερίνα Πλεξίδα, για το νόημα της συμμετοχής σε τέτοιες δράσεις.





