Σε απόλυτη ετοιμότητα είναι ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής και τα εξεταστικά του κέντρα, προκειμένου να υποδεχτούν τους μαθητές που μπαίνουν στη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων, όπως υπογράμμισε η αντιδήμαρχος Παιδείας Ασημίνα Παναγιωτακοπούλου στον Επικοινωνία 94FM και τις Δημοτικές Διαπλοκές. Η ίδια διεμύνησε προς μαθητές και γονείς, πως πρόκειται για μία σημαντική δοκιμασία, η οποία ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να καταβάλλει ψυχολογικά κανέναν.






