«Το πρώτο μισό της θητείας μας αφιερώθηκε στο να μπορέσουμε να εξυγιάνουμε τον δήμο μας. Στο δεύτερο μισό θα αποδώσουμε στην κοινωνία όσα εξοικονομήσαμε», δήλωσε ο δήμαρχος Βριλησσίων Γιάννης Πισιμίσης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον 94.0 και τις Δημοτικές Διαπλοκές. Σε μια εφ’ όλης της ύλης συζήτηση, ο δήμαρχος παρουσίασε όλα έχουν γίνει σε αυτά τα δυόμιση χρόνια της θητείας του, αλλά και σε όσα δρομολογούνται για το επόμενο χρονικό διάστημα. «Έχουμε πετύχει αρκετά από όσα υποσχεθήκαμε στους συνδημότες μας», πρόσθεσε ο Γιάννης Πισιμίσης.
Σεβόμαστε το απόρρητό σας
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Διαβάστε περισσότερα






